Met enige regelmaat beland ik op het hondenforum als ik iets google over onze hond of honden in het algemeen. Tijd om me aan te melden dacht ik!
Wij hebben sinds iets minder dan een jaar een kruising Bull Mastiff - Boxer genaamd Colin. Colin is nu een jaar en 2 maanden oud.
Colin is de makkelijkste hond die ik ooit heb meegemaakt! Hij luistert goed (hoewel hij wel soms even af moet maken waar hij mee bezig is, errug toegewijd haha), wandelt altijd los met ons en blijft in de buurt. Buiten is hij lekker enthousiast, gek op rennen naast de fiets, wandelen in het bos en dol op spelen met andere honden. Hij vindt alle honden leuk en staat wel eens verbaasd te kijken dat dat andersom niet altijd het geval is! Dan is hij erg teleurgesteld maar ook zo weer blij te maken met een aai over de bol. Binnen is het eigenlijk maar een lui beest, komt alleen zijn mand uit voor eten of als we naar buiten gaan. Als we de lunch op hebben, komt hij zijn mand even uit om de vloer onder de tafel te stofzuigen, harstikke handig! En dan de mand weer in. Of als je ritselt met een zak chips, dan wil hij ook wel overeind. Af en toe even één van de poezen begroeten als die binnenlopen, maar voor de rest slapen, slapen en nog eens slapen... Je hebt er geen kind aan. Over kinderen gesproken, ons dochtertje van 3 valt hem met enige regelmaat vanuit het niets om de nek om hem te knuffelen waarbij ze dan allerlei liefkozingen roept.. Colin vindt het allemaal prima en laat het lekker over zich heen komen, geeft een paar kusjes terug en duikt zijn mand weer in
Dat is Colin in een notedop!
Colin als pup :

Colin nu :