Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even voorstellen!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Stitchy
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Franse Bulldog
Aantal honden: 1

even voorstellen!

Ongelezen bericht door Stitchy »

Hallo,
Mijn naam is Rachel en ik woon samen met mijn vriend en hond in noord brabant.
Stitch is een franse bull van 12 weken. Het gaat erg goed thuis, het enige puntje is dat hij soms in de bench plast en poept, terwijl wij hem toch op tijd en regelmatig uitlaten. Ik hoop hier wat nuttige tips te vinden over dit probleem en evt dingen waar ik in de toekomst tegenaan loop.

Gr.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: even voorstellen!

Ongelezen bericht door sbientje »

Hey Rachel :P ik ken jou (van de minor Engels). Ik had Stitch al op facebook langs zien komen, het is wel een schatje! Welkom :)
Stitchy
Vaste gebruiker

Hey leuk!! Haha toevallig! Ik heb nog wel wat tips nodig met die kleine doerak! Hoe gaat het met Pom?
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Stitchy schreef:Hey leuk!! Haha toevallig! Ik heb nog wel wat tips nodig met die kleine doerak! Hoe gaat het met Pom?
met Pom gaat het heel goed hoor, een makkelijke troela :)

Hoe gaat dat met Stitch als ie in de bench poept/plast? Zit ie er dan al een tijdje in? zoekt ie de bench actief op als plek om te plassen? Ik zou hem iig uitlaten na eten, drinken en spelen (en ja, dat is vaak). Ik hield een soort schema aan toen Pom nog heel klein was. Daarbij was ze dan een uurtje wakker (toen ze een week of 8 was) en als ik merkte dat ze moe werd, ging ze weer in de bench om te slapen. Zodra ze wakker werd, haalde ik haar er meteen uit en gingen we n aar buiten, plassen en dan weer een beetje spelen, eventueel eten, wat rondlopen en dan weer tot ze moe was. Natuurlijk was dat al snel wat langer dan een uur, en begon ze ook beter aan te geven wanneer ze moest plassen. In de bench heeft ze het nooit gedaan, maar wel als ze in huis liep..

Wellicht heb je er awt aan :)
Stitchy
Vaste gebruiker

Hij is vandaag een beetje ziekjes, dus denk dat het poepen in de bench daaraan heeft gelegen, hij kon het net weer niet ophouden, ik kon hem net op tijd op de krant zetten! Voor plasjes rent ie regelmatig op en neer naar de krant op het balkon. Verder staan we idd vaak buiten. De eerste dagen heeft hij snachts geplast in de bench op verschillende tijden, terwijl we toch telkens snachts eruit gingen... de afgelopen 3 dagen is het droog gebleven alleen vanochtend weer gepoept in de bench (hij was net eruit geweest!)... we blijven gewoon geduld hebben want verder gaat hij heel goed!

Fijn dat het met Pom goed gaat! Ook echt n mooie hond!
Stitchy
Vaste gebruiker

Met jou ook alles goed trouwens? ;)
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”