Weet niet zeker of ik mezelf opnieuw zal voorstellen...de naam is Sandra, 27 jaar jong en -nog steeds- woonachtig in Eindhoven, maar nu in een 2-onder-1 kap huis, 2 katten en...na 4 jaar stilte eindelijk weer een pup in zicht. Waren 4 lange jaren
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Opnieuw voorstellen?
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
Opnieuw voorstellen?
Na 4 jaar afwezigheid en een hoop levenswijsheid erbij...begon ik jullie te missen
. Ben benieuwd of hier nog veel veranderd is!
Weet niet zeker of ik mezelf opnieuw zal voorstellen...de naam is Sandra, 27 jaar jong en -nog steeds- woonachtig in Eindhoven, maar nu in een 2-onder-1 kap huis, 2 katten en...na 4 jaar stilte eindelijk weer een pup in zicht. Waren 4 lange jaren
Laatst gewijzigd door Lemuria op 13 aug 2014 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Opnieuw voorstellen?
Wat leuk dat je weer terug bent Sandra! Welkom terug op het HF! Vertel eens wat meer over de aankomende pup?
-
Lemuria
Begon het slappe geouwehoer te missen. Heb een paar keer gedacht om me weer te melden, maar het voelde kaal zonder een hond.
Bedankt voor het welkom, leuk ook gelijk 2 bekende "gezichten" te zien
!
M'n nieuwe pup, Izzy, haal ik over 2 weekjes op. Ze is een (momenteel) 12 weken jonge Amerikaanse...kruising(?). Wordt aangeboden als Stafford, maar ik neig meer naar een kruising Amerikaanse Bulldog (Scott-type). Pittig ras, maar had gelijk een goed gevoel bij d'r en degene waar ze vandaan komt. Heel sociaal en kalm pupje. Heb d'r 2 uur meegemaakt en na het puppy-kusjes welkom en gespeel ging ze lekker liggen en was het goed. Ik zie dat wel goed komen. Puppycursus is geregeld, bench, voer en speeltjes liggen klaar...nu eerst nog op vakantie en dan ga ik d'r halen
Ik tel de dagen.
Hoe gaat het met jullie?
Bedankt voor het welkom, leuk ook gelijk 2 bekende "gezichten" te zien
M'n nieuwe pup, Izzy, haal ik over 2 weekjes op. Ze is een (momenteel) 12 weken jonge Amerikaanse...kruising(?). Wordt aangeboden als Stafford, maar ik neig meer naar een kruising Amerikaanse Bulldog (Scott-type). Pittig ras, maar had gelijk een goed gevoel bij d'r en degene waar ze vandaan komt. Heel sociaal en kalm pupje. Heb d'r 2 uur meegemaakt en na het puppy-kusjes welkom en gespeel ging ze lekker liggen en was het goed. Ik zie dat wel goed komen. Puppycursus is geregeld, bench, voer en speeltjes liggen klaar...nu eerst nog op vakantie en dan ga ik d'r halen
Hoe gaat het met jullie?
-
Lemuria
Btw, wat een god-awful avatar en onderschrift had ik 4 jaar terug 
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Dat is wat anders
waarom niets poolhondachtigs meer? Welkom terug.
-
Lemuria
Omdat ik nu een tuin heb. En dit zo wil houden. Wat niet wil zeggen dat ik die joekels niet mis hoor
Vind het nog steeds een prachtig ras, maar ik ben al zeker 10 jaar verslingerd aan alles met een dikke kop, kwijlwangetjes en een lomp lijf. De Huskies waren oorspronkelijk mijn keuze niet eens :-$
- Valerie
- Zeer actief
Tja ik snap jeLemuria schreef:Omdat ik nu een tuin heb. En dit zo wil houden. Wat niet wil zeggen dat ik die joekels niet mis hoorVind het nog steeds een prachtig ras, maar ik ben al zeker 10 jaar verslingerd aan alles met een dikke kop, kwijlwangetjes en een lomp lijf. De Huskies waren oorspronkelijk mijn keuze niet eens :-$
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Leuk, iets heel anders dan je had, wel veel foto's plaatsen als je nieuwe aanwinst er is hoor!
Met mij gaat het goed, tegenwoordig nog maar 2 krullenbollen want Sjefke is in oktober 2012 ingeslapen, maar sinds half juni hebben we weer 3 honden, en heeft Mojo zijn intrede in huize LongFields gedaan. Foto's van hem kun je in de fotohoek wel vinden denk ik zo. Als je zin hebt natuurlijk.
Met mij gaat het goed, tegenwoordig nog maar 2 krullenbollen want Sjefke is in oktober 2012 ingeslapen, maar sinds half juni hebben we weer 3 honden, en heeft Mojo zijn intrede in huize LongFields gedaan. Foto's van hem kun je in de fotohoek wel vinden denk ik zo. Als je zin hebt natuurlijk.
-
Lemuria
Ik zie het! Akita en Staffie, pittig duo! Zijn over het algemeen honden die niet echt lekker liggen met soortgenoten toch? Mooi stel
!
Jenny*, gek hoe je het kan missen he?
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ik ken je verder niet, maar welkom terug! 
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Valerie
- Zeer actief
Mijn Akita is een sulletjeLemuria schreef:Ik zie het! Akita en Staffie, pittig duo! Zijn over het algemeen honden die niet echt lekker liggen met soortgenoten toch? Mooi stel!
-
Lemuria
Bedankt Eefsel
!
Hoort een Staff-dametje niet verdomd pittig te zijn? Of is de Akita een reu
? Want dan snap ik 'm wel.
Hoort een Staff-dametje niet verdomd pittig te zijn? Of is de Akita een reu
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
Missen, tja...
Ik had heel andere dingen aan mijn hoofd.
Met willem ging en gaat het prima.
Had weinig te melden.
Veel van degenen met wie ik een klik heb had ik wel op hyves en nu dus facebook.
Maar meek dat nu mijn leven wat meer gesetteld is en er rust is er ook weer plek voor een/het forum is.
Ik had heel andere dingen aan mijn hoofd.
Met willem ging en gaat het prima.
Had weinig te melden.
Veel van degenen met wie ik een klik heb had ik wel op hyves en nu dus facebook.
Maar meek dat nu mijn leven wat meer gesetteld is en er rust is er ook weer plek voor een/het forum is.
- Valerie
- Zeer actief
Ah mijn Akita is een kerelLemuria schreef:Bedankt Eefsel!
Hoort een Staff-dametje niet verdomd pittig te zijn? Of is de Akita een reu? Want dan snap ik 'm wel.
Mijn staffdame is inderdaad een pittig mormeltje, maar wel terrier type. Ik denk dat jij met iets meer bull ook wat meer rust hebt
-
Lemuria
Dat geloof ik. Met die Hussen was ik (met alle liefde hoor, daar niet van) elke dag steevast toch wel zeker 4 uur in touw. Want tja 3 tegelijkertijd uitlaten was lastig, de 1 was door haar non-opvoeding happig op alles wat kleiner was dan haar, de ander vond ALLES om zich heen prachtig en de 3e stangde graag. Dus per 1-2 wandelen/fietsen. Ik was toen wel wat kilo's lichter 
1 Bullemeisje moet een peuleschil zijn!
1 Bullemeisje moet een peuleschil zijn!
-
Marion.
Hey, wat leuk! Welkom terug, meis 
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik moest even in mijn herinnering graven maar nu weet ik het weer. Leuk, welkom terug 

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Leuk! Welkom terug!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Cos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer mix.
Ha wat leuk Sandra!
Ik ben gewisseld van forumnaam van Shanty naar Cos. Mazzel is er helaas niet meer maar we hebben nu Tess!
Ik ben gewisseld van forumnaam van Shanty naar Cos. Mazzel is er helaas niet meer maar we hebben nu Tess!
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'
-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom terug, en fijn dat die gezinsuitbreiding er aan zit te komen 
-
Lemuria
Ik zie nu pas deze post...triest van Sjefke, dat is toch 1 van de honden die ik me van hier nog goed herinnerdeLongFields schreef:Leuk, iets heel anders dan je had, wel veel foto's plaatsen als je nieuwe aanwinst er is hoor!
Bedankt voor alle welkom-terugs! Leuk dat er nog zoveel mensen van toen hier nog steeds zitten!
-
Brigitte
- Zeer actief
Leuk dat je er weer bent 
-
Dinos
Hoi,
Welkom is niet nodig.
Welkom is niet nodig.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
-
Safari
Ja nou MOET ik natuurlijk op zoek naar dat topiclor1_1984 schreef:Hee, bekende naam.
Ik was laatst nog oude topics aan het teruglezen en kwam nog een zeer charmante *kuchkuch* foto van je tegen in het Samantha uit Utreg topic (Smokie Ijs geloof ik dat het topic heet).
Leuk je hier weer terug online te zien.
Welkom terug Lemuria
-
Safari
Had ik al gevonden en daar is niets te zienlor1_1984 schreef:alsjeblieft
viewtopic.php?f=4&t=166531&hilit=smokie+ijs