Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hoi allemaal

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
chandor013
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Nog geen 1 ras wil een labrador en een huskyachtige of poolhondachtige. Je snapt wel wat ik bedoel

hoi allemaal

Ongelezen bericht door chandor013 »

Hallo allemaal ik ben een man van 34 jaar en ik hou van honden.
Ik overweeg een husky (poolhondenras) te nemen en misschien een labrador erbij. Wij werken allebei en ik heb gehoord dat huskies niet graag alleen zijn. Maar als ik nou de tv de hele dag aanlaat zou dat schelen. Maar goed dit was toch alleen voorstellen. Dus bij deze.
chandor013
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Nog geen 1 ras wil een labrador en een huskyachtige of poolhondachtige. Je snapt wel wat ik bedoel

Re: hoi allemaal

Nog 1 ding.. hoeft niet perse een husky te zijn maar wel familie daarvan zoals een tamaskan of malamute. Deze hebben een karakter die haast hetzelfde is dan hun baasje
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Welkom!

Ik zou beginnen met één hond want geloof me, je hebt er een hoop werk aan :mrgreen:
En Husky's zijn natuurlijk erg leuk :engel: Wat bedoel je met hetzelfde karakter als hun baasje?
chandor013
Vaste gebruiker

Ik bedoel dat ik ook erg eigenwijs ben en ook graag mijn eigen ding doe en dat ik ook alleen maar dingen probeer te doen op mijn eigen manier. Wat wel.eens op het werk voor nodige problemen oplevert.
En ik twijfel alleen tussen wat voor soort poolhond. Husky malamute of een tasamakan. Ik weet dat de malamute de grootste is maar welke kan ik leren alleen te zijn of kan je ze als pup alle 3 leren? En dank je wel ik voel mij hier welkom tussen al die honden
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Dat kun je leren d.m.v. langzaam opbouwen.
Ik heb één Siberische Husky en die kan prima alleen zijn. Ik weet niet of het waar is dat een poolhond moeilijker alleen kan zijn dan een andere hond.
Er zitten alleen wel nog wat verschillen in de rassen die je noemt. Maar daar kom je als je op het forum een topic opent vast nog achter :ok: Zodat je een juiste keuze kunt maken.

Ze doen wel graag hun eigen ding, op hun eigen manier ja :mrgreen:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
chandor013
Vaste gebruiker

Dank je wel en zal zeker veel plezier hebben want dit is een leuk forum.
allemaal dierenvrienden dus dat gaat zeker goedkomen

edit: Ik zou graag willen weten waar ik een topic zou moeten plaatsen als ik het verschil wil weten tussen een aantal soorten poolhonden want kan momenteel nog niet goed kiezen.
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Welkom op het forum
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”