Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw op dit forum!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
vhm-events

Nieuw op dit forum!

Ongelezen bericht door vhm-events »

Hallo allemaal!

Mijn naam is Nick en ik volg de studie Sociaal-Cultureel werk. Ik zit in mijn laatste jaar, en ben dus bezig om dit jaar af te studeren.
Ik loop dit jaar stage bij firma TER, deze firma kent een aantal bedrijfjes waaronder een dierenpark, een webshop en een evenementen organisatie. Voor deze laatste, VHM-events, wil ik iets organiseren voor mijn examen.
Wij organiseren jaarlijks een aantal grote dierevenementen. De grootste is in de Expo Hallen in Houten, Terraria & Dierenpret ExoKnaag. Bij de laatste editie van dit evenement is mij opgevallen dat het aanbod voor hondenliefhebbers vrij klein is.

Omdat ik zelf een hondenliefhebber ben zou ik graag meer zien voor honden op dit grote evenement. De volgend editie zal 12 april zijn, op deze editie wil ik ook graag mijn examen uitvoeren.

Via dit forum hoop ik in contact te komen met liefhebbers van de hondensport die een demo zouden willen geven op dit evenement.
Ook andere ideeën en tips zijn welkom.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Nick
DinekeU
nieuw lid

Re: Nieuw op dit forum!

Ongelezen bericht door DinekeU »

Hoi, ik ben zelf geen trainer of instructeur, maar ben met mijn hond wel naar hondenschool geweest. Ik vond altijd de middagen waar ze hondenpuzzels of balans-en-coordinatie oefeningen deden erg leuk. Misschien een ideetje? En volgens mij werken behendigheids-oefeningen ook altijd goed.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Nieuw op dit forum!

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”