Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Nathalie,Daiko&Zina
Even voorstellen
Hallo, ik ben Nathalie, 23 jaar, ik kom uit Belgisch limburg, en ik heb samen met mijn vriend 2 honden, 1 american stafford reu van 1,5 jaar, Daiko, en een american stafford/american pitbull teefje van 7,5 maand, Zina. Ook heb ik nog een dochtertje van 8,5 maanden oud, Charlot.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: Even voorstellen
Welkom, wat een pittige jonge roedel hebben jullieNathalie,Daiko&Zina schreef:Hallo, ik ben Nathalie, 23 jaar, ik kom uit Belgisch limburg, en ik heb samen met mijn vriend 2 honden, 1 american stafford reu van 1,5 jaar, Daiko, en een american stafford/american pitbull teefje van 7,5 maand, Zina. Ook heb ik nog een dochtertje van 8,5 maanden oud, Charlot.

-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom 
-
Nathalie,Daiko&Zina
Eerlijk? Had het veel erger verwacht, goed, het is wel wat werk, maar gelukkig in Daiko voor een stafford te zijn een heel rustige hond
Zou het echt niet anders doen als ik terug kon
Zou het echt niet anders doen als ik terug kon
-
Lemuria
Scheelt misschien nog dat het een reu en teef zijnLizzie. schreef: Welkom, wat een pittige jonge roedel hebben jullie
Welkom hier
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Je weet pas inderdaad wat je in huis hebt als ze volwassen zijnLemuria schreef:Scheelt misschien nog dat het een reu en teef zijnLizzie. schreef: Welkom, wat een pittige jonge roedel hebben jullieHoewel het mijn keuze ook absoluut niet zou zijn. Je krijgt denk ik pas een goed beeld van of het werkt of niet als de teef 1,5-2 jaar is (echt volwassen wordt).
Welkom hier!

-
Nathalie,Daiko&Zina
Lizzie. schreef:Je weet pas inderdaad wat je in huis hebt als ze volwassen zijnLemuria schreef:Scheelt misschien nog dat het een reu en teef zijnLizzie. schreef: Welkom, wat een pittige jonge roedel hebben jullieHoewel het mijn keuze ook absoluut niet zou zijn. Je krijgt denk ik pas een goed beeld van of het werkt of niet als de teef 1,5-2 jaar is (echt volwassen wordt).
Welkom hier!
Mja daar hebben jullie wel allemaal gelijk in, maar zolang het nu nog goed gaat, geniet ik er maar zoveel van, want wie weet wat me nog allemaal te wachten staat haha!
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!