Heb zelf nog geen hond maar ben wel druk op zoek naar een akita inu daarom ook deze aanmelding op honden forum misschien dat iemand een akita fokker hier in de buurt weet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
sylvia30
Voorstellen
Hallo zal me even voorstellen mijn naam is sylvia woon in enschede heb een zoon van 10 jaar oud en 3 katten van 7 jaar 3 en 2 jaar twee vrouwtjes en 1 kater
Heb zelf nog geen hond maar ben wel druk op zoek naar een akita inu daarom ook deze aanmelding op honden forum misschien dat iemand een akita fokker hier in de buurt weet
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Re: Voorstellen
Welkom hier. Ik ben niet bekent met akita's maar je zult vast reacties krijgen als je daar een apart topic voor gaat openen als je daar toegang voor hebt.

- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
Re: Voorstellen
Welkom Sylvia.sylvia30 schreef:Hallo zal me even voorstellen mijn naam is sylvia woon in enschede heb een zoon van 10 jaar oud en 3 katten van 7 jaar 3 en 2 jaar twee vrouwtjes en 1 kater
Behalve twee honden hebben mijn vrouw en ik ook twee katten, Loki en Tyr. De broers zijn inmiddels 8.
we're the ones who seek
to dance to fallen serenades
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
to dance to fallen serenades
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away