Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Melly1990
geregistreerd lid

Voorstellen

Ongelezen bericht door Melly1990 »

Hallo Allemaal,

Ik zal mijzelf ook even voorstellen. Ik ben Melanie, 24 jaar jong en woon samen met mijn vriend en drie katten in Groningen. Wij zullen rond 20 september een pup in huis krijgen en ik kan haast niet wachten :gjump: Het is een vroeg cadeautje voor zowel mijn verjaardag als het feit dat we de dag voor mijn verjaardag 8 jaar en 3 maanden samen zijn.

Het is een teefje en ze is een kruising, haar moeder is een witte herder x husky en vader is een schotse collie x australian shepard. We morgen woensdag weer op bezoek en het is al snel maar duurt nog zo lang :( Over de naam zijn we nog niet helemaal uit, ik vind Teyla leuk, mijn vriend vindt Pixel geweldig (ik absoluut niet) en allebei vinden we Biscuit (bizkit) wel een leuke naam, maar ik ben daar nog niet van overtuigd, gelukkig hebben we nog even voor ze komt.

Nouja verder hebben we dus drie katten, Whiskey een htk kat van 6, Bobby, onze rooie ook een htk kat, die is nu 3 en Azaezel, de ragdoll van 1. Vooral Azaezel wil heel graag spelen en ik denk dan ook dat hij en het pupje goed samen zullen gaan, hij durft ook buiten aan het tuigje bij andere honden te zijn en in het huis van de overbuurman overloopt hij de hond volledig als hij de kans er toe krijgt. De andere twee zijn wat afwachtender maar ze hebben nog nooit uitgehaald of wat dan ook als er een hond langskwam. Dus ik houd hoop dat het goed zal gaan.

Mochten jullie nog dingen willen weten hoor ik het graag, ik hoop hier gezellig wat mensen te leren kennen en af en toe om tips en trucs te kunnen vragen :)

Groetjes Melanie
xTessa
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door xTessa »

Wat leuk zeg! Wij hadden ook drie katten toen wij onze pup in huis haalde vorig jaar. Hij heeft wat klappen gekregen, omdat hij te druk deed, maar hij moest even de les gelezen worden en het gaat verder hartstikke leuk! Ben benieuwd naar foto's :D
Afbeelding
Melly1990
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Melly1990 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oke de foto's zijn een beetje erg groot maar dit zijn alvast wat foto's van de pup en onze drie katten :)
xTessa
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door xTessa »

Ooooh ik ben spontaan verliefd <3. Wat een schatje!
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”