Ik zal mijzelf ook even voorstellen. Ik ben Melanie, 24 jaar jong en woon samen met mijn vriend en drie katten in Groningen. Wij zullen rond 20 september een pup in huis krijgen en ik kan haast niet wachten
Het is een teefje en ze is een kruising, haar moeder is een witte herder x husky en vader is een schotse collie x australian shepard. We morgen woensdag weer op bezoek en het is al snel maar duurt nog zo lang
Nouja verder hebben we dus drie katten, Whiskey een htk kat van 6, Bobby, onze rooie ook een htk kat, die is nu 3 en Azaezel, de ragdoll van 1. Vooral Azaezel wil heel graag spelen en ik denk dan ook dat hij en het pupje goed samen zullen gaan, hij durft ook buiten aan het tuigje bij andere honden te zijn en in het huis van de overbuurman overloopt hij de hond volledig als hij de kans er toe krijgt. De andere twee zijn wat afwachtender maar ze hebben nog nooit uitgehaald of wat dan ook als er een hond langskwam. Dus ik houd hoop dat het goed zal gaan.
Mochten jullie nog dingen willen weten hoor ik het graag, ik hoop hier gezellig wat mensen te leren kennen en af en toe om tips en trucs te kunnen vragen
Groetjes Melanie