Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Fritsson
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising(?) havanees
- Aantal honden: 1
Even voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Ralph, 41, woonachtig in zuid-limburg met mijn vriendin. 2 jaar geleden is onze geliefde kat overleden op 17 jarige leeftijd.
Mijn leven lang heb ik een voorkeur gehad voor honden, vroeger thuis altijd hond gehad, maar daarna nooit de tijd gehad (of moet ik zeggen genomen?) om fatsoenlijk voor zo'n maatje te kunnen zorgen, tot nu.
We zijn al even aan het rondkijken voor een geschikte assielhond. 3 voorwaarden die we stellen: Moet met andere honden kunnen, moet mee in de auto kunnen en het moet een tussenmaatje zijn, niet te groot, niet te klein. We hebben er eentje op het oog maar daar zal ik dit topic niet mee vullen.
Ik heb regelmatig al gelezen hier op het forum maar het gene waar ik naar op zoek ben niet kunnen vinden, vandaar mijn aanmelding.
In het discussieforum ga ik zo een verhaaltje typen met wat vragen, hopelijk helpt dit onzekerheden wegnemen want we willen die lieverd heel graag helpen.
U krijgt de groeten!
Ik ben Ralph, 41, woonachtig in zuid-limburg met mijn vriendin. 2 jaar geleden is onze geliefde kat overleden op 17 jarige leeftijd.
Mijn leven lang heb ik een voorkeur gehad voor honden, vroeger thuis altijd hond gehad, maar daarna nooit de tijd gehad (of moet ik zeggen genomen?) om fatsoenlijk voor zo'n maatje te kunnen zorgen, tot nu.
We zijn al even aan het rondkijken voor een geschikte assielhond. 3 voorwaarden die we stellen: Moet met andere honden kunnen, moet mee in de auto kunnen en het moet een tussenmaatje zijn, niet te groot, niet te klein. We hebben er eentje op het oog maar daar zal ik dit topic niet mee vullen.
Ik heb regelmatig al gelezen hier op het forum maar het gene waar ik naar op zoek ben niet kunnen vinden, vandaar mijn aanmelding.
In het discussieforum ga ik zo een verhaaltje typen met wat vragen, hopelijk helpt dit onzekerheden wegnemen want we willen die lieverd heel graag helpen.
U krijgt de groeten!
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Even voorstellen
Welkom.
Succes met het vinden van een hond.
Succes met het vinden van een hond.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Fritsson
- Vaste gebruiker
Dank!
Het lijkt er op dat ik nog lang niet overal mag posten. Moet toegang voor bepaalde forumonderdelen aangevraagd worden?
Het lijkt er op dat ik nog lang niet overal mag posten. Moet toegang voor bepaalde forumonderdelen aangevraagd worden?
-
Lemuria
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... =5&t=30911Fritsson schreef:Dank!
-
Fritsson
- Vaste gebruiker
Kijk dat is duidelijk. lastig he die nieuwe leden? 
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Welkom