Ik ben Chantal, 27 jaar, en woon in de Randstad.
Ik woon samen met mijn grote poedel van 4,5 jaar (60cm schofthoogte, het is een reus!) en een maltezerdametje van 13,5 jaar. Mijn andere maltezerventje heb ik recent moeten laten inslapen op de leeftijd van 10
Ook loopt er nog een lieve perzische kat rond van 4 jaar. Alle dieren gaan goed met elkaar om.
Mijn maltezerdametje is al op leeftijd en doet eigenlijk niets liever dan slapen, ook lange wandelingen kunnen haar niet echt meer bekoren.
Mijn poedel is een ontzettend vriendelijke en werklustige hond en ik zit erover te denken om met hem te gaan trainen volgend jaar, misschien in de richting van jachttraining of behendigheid. Het is een hele rustige hond in huis maar ik denk dat trainen een enorm leuke uitlaatklep voor deze kanjer zou zijn.
Daarnaast ben ik ook nog de oppas van mijn moeders toypoedeltje, waar ik graag mee aan het werk ben. Door dat toypoedeltje ben ik ook verliefd geworden op de poedel, wat een vriendelijke en intelligente honden zijn het! Ik heb jarenlang gedacht dat het wat tuttige honden waren, maar ik zou nu geen ander ras meer willen! Wat kan een mens zich dan laten misleiden door het uiterlijk....
Groetjes en tot forums,
Chantal