http://www.metronieuws.nl/xl/raar/2015/ ... den-opetenEen 22-jarige Amerikaanse vrouw heeft zelfmoord gepleegd door zich te laten opeten door twee honden. Dat heeft de politie in Michigan bekendgemaakt.
Rebecca Hardy kwam tot haar daad na een ruzie thuis.
Ze klom vervolgens over het hek van een tuin waarin twee agressieve honden, waaronder zeker één pitbull, huizen met de verwachting dat deze haar wel te grazen zouden nemen.
Dat gebeurde dan ook.
Gillen
Volgens de politie beten de honden de vrouw in het gezicht en nek.
Een omstander hoorde Rebecca hard gillen en waarschuwde hulpdiensten.
De hulp kwam echter te laat, de jonge vrouw overleed niet veel later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.
Zelfmoord werd vastgesteld als doodsoorzaak.
De vrouw had eerder geprobeerd zelfmoord te plegen, meldde de politie aan Amerikaanse media.
Na de ruzie liep de vrouw ruim een kilometer naar de tuin met de twee honden.
Met goedkeuring van de eigenaar heeft de politie de twee dieren de dag na het incident in laten slapen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Suïcidale vrouw laat zich door honden opeten
Moderator: moderatorteam
-
Cairo_
- Zeer actief
Suïcidale vrouw laat zich door honden opeten
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Suïcidale vrouw laat zich door honden opeten
Bizar verhaal

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Mooi als je dromen uit komen. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
lekker dan. Ik zou wel een andere manier weten, dat lijkt me echt verschrikkelijk door honden doodgebeten worden.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Als je mensen leert kennen ga je van hondjes houden Gonnie.gonnie schreef:lekker dan. Ik zou wel een andere manier weten, dat lijkt me echt verschrikkelijk door honden doodgebeten worden.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
WTF Dat is wel bizar zeg.
En ook lekker voor de eigenaren van de honden eigenlijk.... geen idee of ik ze zou laten inslapen. Dat mens vroeg er in dit verhaal toch echt zelf om.
Maar je honden hebben wel iemand om het leven geholpen.
Heel bizar....
En ook lekker voor de eigenaren van de honden eigenlijk.... geen idee of ik ze zou laten inslapen. Dat mens vroeg er in dit verhaal toch echt zelf om.
Maar je honden hebben wel iemand om het leven geholpen.
Heel bizar....
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die gaat zekers over de regenboogbrug.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
wat een achterlijk verhaal.
als een of andere idioot zich tussen de tijgers begeeft in de dierentuin, wordt het dan ook de tijgers kwalijk genomen dat diezelfde idioot daar niet levend uitkomt?
als een of andere idioot zich tussen de tijgers begeeft in de dierentuin, wordt het dan ook de tijgers kwalijk genomen dat diezelfde idioot daar niet levend uitkomt?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- dagmar88
- Zeer actief
renee-uk schreef:wat een achterlijk verhaal.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou, dat weet ik nog zo net niet. Haha.bouvierpoedel schreef:Als je mensen leert kennen ga je van hondjes houden Gonnie.gonnie schreef:lekker dan. Ik zou wel een andere manier weten, dat lijkt me echt verschrikkelijk door honden doodgebeten worden.
Ik geloof dat ik toch meer van mensen hou, van de meeste dan.
Ben nog nooit door een mens gebeten.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Die eigenaar zal wel in shock geweest zijn. Dit wil je toch niet meemaken.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou ja, ik denk dat niemand er rekening mee houdt dat iemand je tuin in springt om zich te laten verscheuren.Nanna schreef:Dat risico loop je natuurlijk wel als je een paar van die krokodillen in je achtertuintje houdt.gonnie schreef:Die eigenaar zal wel in shock geweest zijn. Dit wil je toch niet meemaken.
Groetjes Gonnie.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
vast niet.Nanna schreef:Kan ook goed een inbreker zijn, een pakjesbezorger die zich vergist of een kind dat een bal uit de tuin komt vissen.gonnie schreef:Nou ja, ik denk dat niemand er rekening mee houdt dat iemand je tuin in springt om zich te laten verscheuren.Nanna schreef:Dat risico loop je natuurlijk wel als je een paar van die krokodillen in je achtertuintje houdt.gonnie schreef:Die eigenaar zal wel in shock geweest zijn. Dit wil je toch niet meemaken.
dan hadden we dat allang gelezen, gezien de behoefte van sommige forummers om pitbullhorrorstories (waar of niet waar, van hier of uit verweggistan) op te zoeken en te plaatsen.
je zult die drang maar hebben

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Onzin. Deze vrouw liep meer dan een kilometer en wist dus heel gericht waar heen te gaan. Ik geloof zomaar dat zij niet de enige was in de wijde omtrek die dat wist. En ze moest over een hek klimmen(!) om er bij te komen. Dus de poortdeur was niet zomaar open voor een pakjesbezorger oid. Het is lastig lezen wat er staat als je kan lezen wat je wil lezenNanna schreef:
Kan ook goed een inbreker zijn, een pakjesbezorger die zich vergist of een kind dat een bal uit de tuin komt vissen.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Michigan heeft er een themapark bij.hahaha.

-
Lemuria
Dat zijn uitzonderingen. Als elke Pitbull mensen wilde killen, hadden we dagelijks duizenden berichten hier staanNanna schreef:Als ik alle Pitbulleigenaren moet geloven is zij helemaal niet doodgebeten.
Maar doodgelíkt![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
Misschien dat ze er dan door overkillLemuria schreef:Dat zijn uitzonderingen. Als elke Pitbull mensen wilde killen, hadden we dagelijks duizenden berichten hier staanNanna schreef:Als ik alle Pitbulleigenaren moet geloven is zij helemaal niet doodgebeten.
Maar doodgelíkt![]()
- iones
- Zeer actief
Dat is net zoiets als een soort zelfmoord in de vorm van zelfverbranding. Dat is zo´n lijdensweg! Ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Cairo_
- Zeer actief
zit ik me ook af te vragen...iones schreef:Dat is net zoiets als een soort zelfmoord in de vorm van zelfverbranding. Dat is zo´n lijdensweg! Ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen.
volgens mij gewoon pure dommigheid..ze kan zich gewoon voor de trein gooien of van de brug af springen of tegen een boom aan rijden...gaat het licht meteen uit..
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
De 1 kiest voor een touw in het trappengat en de ander voor pillen of hun polsen door snijden of de sneltrein . Waarom zou je niet met een boel drama mogen gaan waar iedereen nog een poosje over lult.Cairo_ schreef:zit ik me ook af te vragen...iones schreef:Dat is net zoiets als een soort zelfmoord in de vorm van zelfverbranding. Dat is zo´n lijdensweg! Ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen.
volgens mij gewoon pure dommigheid..ze kan zich gewoon voor de trein gooien of van de brug af springen of tegen een boom aan rijden...gaat het licht meteen uit..

-
Cairo_
- Zeer actief
inderdaad..bouvierpoedel schreef:De 1 kiest voor een touw in het trappengat en de ander voor pillen of hun polsen door snijden of de sneltrein . Waarom zou je niet met een boel drama mogen gaan waar iedereen nog een poosje over lult.Cairo_ schreef:zit ik me ook af te vragen...iones schreef:Dat is net zoiets als een soort zelfmoord in de vorm van zelfverbranding. Dat is zo´n lijdensweg! Ik snap niet dat mensen daarvoor kiezen.
-
S@ndr@
- Zeer actief
je moet maar gevoel voor drama hebben zo op t eind en flink wat overlast willen veroorzaken , stomme trut 
-
S@ndr@
- Zeer actief
yep en hun galgen maal dankzij Miep die zo nodig dramatisch moest zijn, leaving mess and destructionNanna schreef:Misschien wist ze even niks beters te verzinnen.
En wilde ze die honden ook hun lolletje gunnenDe ultieme kluif!
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ja toen zijn eenmaal over het hek was geklommen met haar labiele kop wel jaNanna schreef:Die honden begonnenS@ndr@ schreef:yep en hun galgen maal dankzij Miep die zo nodig dramatisch moest zijn, leaving mess and destructionNanna schreef:Misschien wist ze even niks beters te verzinnen.
En wilde ze die honden ook hun lolletje gunnenDe ultieme kluif!
-
S@ndr@
- Zeer actief
zou wel weer eens wat vacatures opleverenNanna schreef:Ik denk dat als je zo psychisch in de war bent dat je zoiets doet, je je er totáál niet mee bezig houdt wat er van die honden terecht komt.
Net zoiets als je voor de trein gooien en je niet realiseren wat je de conducteur aandoet. Alhoewel ik er van uit ga dat die niet afgemaakt wordt
maar het is en blijft een stomme trut, kan er niets anders van maken
- dagmar88
- Zeer actief
Machinist.Nanna schreef:Ik denk dat als je zo psychisch in de war bent dat je zoiets doet, je je er totáál niet mee bezig houdt wat er van die honden terecht komt.
Net zoiets als je voor de trein gooien en je niet realiseren wat je de conducteur aandoet. Alhoewel ik er van uit ga dat die niet afgemaakt wordt
Ik ken er één die het inmiddels helaas gewend is.
Maar als ie een konijntje of poes plat rijdt is ie daar echt niet goed van
Geloof ook niet dat de meesten zich daar mee bezig houden hoor. Een huisgenootje van me is midden op de dag van een viaduct op een drukke weg gesprongen.
Er was net een mevrouw van haar scooter gestapt om te vragen of alles goed ging en het laatste wat ze zag was een volle lijnbus.
Die vertelde ook dat het een opwelling was en het op dat moment een aantrekkingskracht had die al het andere overtrof.
Het had net zo goed op een andere manier gekund, maar ze fietste toevallig daar.
- Mieke-Navajo
- Actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël
Yuk jasses, dan moet je wel ver heen zijn, of er was geen andere mogelijkheid...
Het uitzicht op de berg is net zo mooi als de weg er naar toe.
-
S@ndr@
- Zeer actief
mwah de meeste mensen hebben wel een messensetje hoor, even gewoon met de pols mee in de ader, niet dwars over, graag boven het putje scheelt een hoop dweilwerk 
- Mieke-Navajo
- Actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël
haha ja! Schande dat die putjes niet overal zijn geïnstalleerd. Scheelde opruimen.S@ndr@ schreef:mwah de meeste mensen hebben wel een messensetje hoor, even gewoon met de pols mee in de ader, niet dwars over, graag boven het putje scheelt een hoop dweilwerk
Het uitzicht op de berg is net zo mooi als de weg er naar toe.
-
S@ndr@
- Zeer actief
zekker, dat is een punt van aandachtMieke-Navajo schreef:haha ja! Schande dat die putjes niet overal zijn geïnstalleerd. Scheelde opruimen.S@ndr@ schreef:mwah de meeste mensen hebben wel een messensetje hoor, even gewoon met de pols mee in de ader, niet dwars over, graag boven het putje scheelt een hoop dweilwerk