Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo allemaal

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Jazzie
Vaste gebruiker
Aantal honden: 5

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Jazzie »

Ik zal mij en mijn honden even voorstellen :)

Mijn naam is Esther, bijna 52 jaar en een groot dierenliefhebber. Natuurlijk ben ik ook helemaal gek van honden en dan echt van alle soorten, rassen en niet-rassen, van de chihuahua tot de Ierse wolfshond, allemaal zijn ze prachtig.

Sinds ik 17 was heb ik altijd een, of meer honden gehad, maar momenteel lopen hier vijf lieverds rond te springen.

Jazz, een Zwitserse Witte Herder van 5 jaar, Mozz, een kruising Keeshond/Husky/Malamute van 3 jaar. Sinds een paar weken zijn daar bijgekomen, Skori, Baldr en Freya, zij zijn momenteel 12 weekjes jong en zij zijn de kids van Jazz en Mozz. Van de drie pups blijven er zeker twee hier, maar misschien ook wel alle drie.

Hiervoor heb ik Nera, een kruising bouvier/duitse staander gehad, zij is vijftien geworden, Ryan, een flatcoated retriever, hij is 12 geworden, Kai een kruising Kooiker, hij is 18 geworden en Sombra, een bordercollie, hij is 14 geworden, gehad.

Deze honden waren allemaal geweldige honden, vrienden en helden.

Ik lees al een tijdje op het forum mee en heb al aardig wat tips en verhalen kunnen gebruiken en het valt me op dat er veel kennis over honden is op dit forum. Soms zit je met een vraag, of een dilemma en dan is het fijn om van anderen een mening te lezen, of misschien een mening te geven, vandaar dat ik nu een account heb aangemaakt.

Foto's van de hondjes toevoegen weet ik nog niet hoe dat moet, maar dat hoop ik later nog te kunnen doen,

Groetjes, Esther en de Clan
BengalColdBlizz
geregistreerd lid
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door BengalColdBlizz »

Wat een gezellige hondenfamilie! Haha, van 2 naar 5 honden, dat is wel even een verandering! Leuk dat je de pups (mogelijk allemaal) zelf houdt! Wil je ook echt iets met ze gaan doen, of kun je geen afscheid van ze nemen ;)
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Wat gaaf, zoveel honden. Lijkt me ook geweldig om een heel nest te houden. Nou ja, eigenlijk ook niet, want dat moet allejezus veel werk zijn :80: :mrgreen: Gave namen hebben de pups!

Welkom trouwens ;)
Jazzie
Vaste gebruiker

Dank jullie wel voor de reactie, een van de redenen dat ik hier ben is ook om te kijken of er nog meer mensen dat hebben gedaan. Hoeveel honden hebben jullie zelf? En hoe gaat dat?
Straks ga ik eens in de diverse onderwerpen kijken, ik heb nogal wat vragen en wie weet zijn die hier al eens beantwoord.
Jazzie
Vaste gebruiker

Ik heb heel veel foto's van ze :) vanaf de geboorte tot op vandaag, maar kan niks plaatsen. Overigens ook nergens anders dan hier op berichten reageren. Misschien komt dat nog later?
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Heb je je al aangemeld voor de vaste gebruikers? Staat beschreven in de aanmeldprocedure
Jazzie
Vaste gebruiker

Bedankt, ik had het inderdaad niet goed gedaan. Denk dat het nu wel goed komt.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Jazzie
Vaste gebruiker

:ok: bedankt
Jazzie
Vaste gebruiker

http://s1268.photobucket.com/user/Jazza ... slideshow/

Ik weet niet of dit zo kan, maar ik probeer het even.
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

welkom

Wat een mooie honden heb. En die pups :I: :I:
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky

Ongelezen bericht door Sulluna »

Welkom!

Wat een super leuke pups zeg! Wat een leuke kruising ook, echt geweldig :I: Helemaal mijn type!
Jazzie
Vaste gebruiker

Dank je wel, het is echt een leuke kruising, had niet verwacht nog zoveel husky/malamute terug te zien, dus dat was een grote verrassing. En zoals het vaak gaat, ook een veel groter nest dan ik had gehoopt, maar dat is het risico dat je neemt als je je honden pups laat krijgen. Gelukkig zijn ze allemaal goed terecht gekomen en zie ik ze eigenlijk nog dagelijks, of in de fb groep, of in het echt. Binnenkort al een reünie, 18 juni met alle pups, baasjes en vrouwtjes en hondenvriendjes van de pups naar Scheveningen, dat zal me een feest worden en een drukte ;D
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”