Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ruffwear harnas versus look a like

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Cashel Vale
Zeer actief
Contacteer:

ruffwear harnas versus look a like

Ongelezen bericht door Cashel Vale »

Weet iemand misschien of de maatvoering van het ruffwear webmaster harnas en de look a like van alie express dezelfde maatvoering hebben?
amelie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: ruffwear harnas versus look a like

Ongelezen bericht door amelie »

En is het ook echt van goede kwaliteit? Bij babydragers en rugzakken merk je wel duidelijk verschil tussen de echte en de Chinese variant, ook als ze zogenaamd en op het eerste gezicht uit dezelfde fabriek komen.
Juist bij een tuig als deze zou ik niet willen dat er een gesp open schiet of een stiksel los laat
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Cashel Vale schreef:Weet iemand misschien of de maatvoering van het ruffwear webmaster harnas en de look a like van alie express dezelfde maatvoering hebben?
Nee. Van de echte hebben ze maat M. En de M van de lookalike was te klein.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

amelie schreef:En is het ook echt van goede kwaliteit? Bij babydragers en rugzakken merk je wel duidelijk verschil tussen de echte en de Chinese variant, ook als ze zogenaamd en op het eerste gezicht uit dezelfde fabriek komen.
Juist bij een tuig als deze zou ik niet willen dat er een gesp open schiet of een stiksel los laat
Ik heb hem dus niet kunnen proberen want hij was te klein. Maar t zag er goed stevig uit. Geen plastic rotzooi oid
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”