Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen en vraag
Moderator: moderatorteam
-
Dieronline
- nieuw lid
Voorstellen en vraag
Beste Forumleden,
Al vaak heb ik meegelezen met vele topics en dit met veel plezier. Dierengebeurtenissen trekken altijd mijn grote aandacht en met name zaken over en rondom honden interesseren mij.
Nu is het dan ook niet geheel toevallig dat ik vanuit mijn opleiding een marktonderzoek aan het doen ben onder dier eigenaren. En een goed onderzoek onder dier eigenaren is pas goed als de hondeneigenaren hun stem laten gelden! Dus bij deze mijn verzoek om via onderstaand linkje jouw mening te laten horen.
Vriendelijke honden groet,
Bert
Al vaak heb ik meegelezen met vele topics en dit met veel plezier. Dierengebeurtenissen trekken altijd mijn grote aandacht en met name zaken over en rondom honden interesseren mij.
Nu is het dan ook niet geheel toevallig dat ik vanuit mijn opleiding een marktonderzoek aan het doen ben onder dier eigenaren. En een goed onderzoek onder dier eigenaren is pas goed als de hondeneigenaren hun stem laten gelden! Dus bij deze mijn verzoek om via onderstaand linkje jouw mening te laten horen.
Vriendelijke honden groet,
Bert
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Voorstellen en vraag
mmmmmm...... Welkom?
Heb jij een hond? of wordt je lid om leden voor jouw site te winnen?
Het is veel gezelliger om hier met je vragen te komen en ons laten discuteren, rellen, weer goedmaken, elkaar in de haren vliegen om vervolgens met elkaar mee te leven met honden die zichzelf kwijtmaken, ziek zijn en overlijden
Heb jij een hond? of wordt je lid om leden voor jouw site te winnen?
Het is veel gezelliger om hier met je vragen te komen en ons laten discuteren, rellen, weer goedmaken, elkaar in de haren vliegen om vervolgens met elkaar mee te leven met honden die zichzelf kwijtmaken, ziek zijn en overlijden
-
Dieronline
- nieuw lid
Ik ben altijd opgegroeid met dieren en ook honden. Als baby een herder, vervolgens kwam een goed opgevoede bouvier en als afsluiter een deense dog met een eigenwil. Door de eigenwil zijn er vele mooie verhalen gekomen. Ik woon nu te klein voor een hond van het formaat wat ik zou willen. Hoe graag ik dus ook een hond wil, eerst meer ruimte.
Heb ook geen site om zieltjes voor te winnen. Het hondenforum is genoeg voor de vele discussies die er spelen!
Heb ook geen site om zieltjes voor te winnen. Het hondenforum is genoeg voor de vele discussies die er spelen!
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
OK, maar je bent welkom 
-
Dieronline
- nieuw lid
Gelukkig 
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.