Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fritzje

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Fritzje

Ongelezen bericht door pooh »

Vandaag is het 2 jaar geleden dat onze Fritz naar de eeuwige jachtvelden is gegaan.

We hebben Fritz maar kort bij ons gehad, maar het verdriet was groot toen hij de strijd moest opgeven.
We zullen hem nooit vergeten en we zijn ook nu na 2 jaar nog verdrietig dat hij er niet meer is:cry:

Afbeelding
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

:jank:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

Sterkte....ik kan me voorstellen dat je dit nooit vergeet.

Wat is er met Fritzje gebeurd?
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Wij hebben Fritzje in huis genomen vanuit een Belgisch asiel. Ik zag de advertentie staan op dierenasiels.com en zijn verhaal was zo schrijnend dat we hem de dag later zijn gaan halen. Eenmaal daar aangekomen zat Fritz in een verregende buitenkennel te bibberen. Hij kon niet tegen het leven in het asiel en was ook al gestopt met eten.
Ze dachten daar dat hij een jaar of 8 was, maar nadat ik even snel naar zijn tandjes had gekeken dacht ik al dat ie veel ouder was. Dus Fritz ging met ons mee. Fritz was trouwens doof, maar dat maakte ons niet uit.

Volgens onze eigen DA was Fritz zeker tussen de 14 en de 16 jaar oud. We hebben hem vertroeteld en binnen 24 uur at ie als een bouwvakker :wink: Helaas na een week of 8 poepte hij alleen nog maar bloed. Dus onderzoeken, echo' s maken etc. In de daarop volgende weken werd hij steeds zieker maar jemig wat was hij lief zeg.
Het bleek zo te zijn dat Fritz kanker had. Tumoren op zijn hart, longen, darmen en milt.
We hebben hem nog een tijdje met pijnbestrijding op de been gehouden, lekker met het gewandeld (Fritzje jaagde graag op de eendjes) en 3 weken vrij genomen van het werk om het mannetje te verzorgen. Op dag dat we hem hebben laten inslapen ging het echt niet meer, hij huilde van de pijn, kon niet meer lopen.
Hij was op. Fritzje is maar 11 weken bij ons geweest, maar ik ben zo blij dat hij nog bij ons is geweest. Hij is uiteindelijk in mijn armen ingeslapen, op weg naar de eeuwige jachtvelden.
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

Goh, wat erg. Fijn dat jullie hem die fijne laatste weken hebben kunnen geven en dat hij niet die laatste weken in dat asiel heeft door moeten brengen.
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

:jank:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”