Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Clicker en 2 honden
Moderator: moderatorteam
- Daantje*
- Zeer actief
Clicker en 2 honden
Hoe gebruikk je de clicker bij de tweede hond. Want als ik Mulan voor iets click. Staat Simba ook op een beloninhg te wachten, omdat hij de clicker ook kent.

-
Charlotte*
- Zeer actief
Re: Clicker en 2 honden
Je honden moeten even wennen aan het feit dat een clicker niet altijd voor hun is bedoeld.BCLayD schreef:Hoe gebruikk je de clicker bij de tweede hond. Want als ik Mulan voor iets click. Staat Simba ook op een beloninhg te wachten, omdat hij de clicker ook kent.
Als ik bv met Sandro clicker dan staat Yildah de eerste minuten ook te kwijlen. Ik negeer dit en na een korte tijd snapt ze dat het niet voor haar is bestemd en gaat wat anders doen (meestal slapen
Andersom ook trouwens, alleen heeft Sandro heel snel door dat ik met Yildah bezig ben.
Als het toch te moeilijk is voor je honden kun je altijd overwegen om een clicker aan te schaffen met een ander click geluid.
Je hebt tegenwoordig clicker die je kunt afstellen op het geluid met een soort schuifje. Of je koop bij de speelgoed winkel zo'n klein ijzeren kikkertje waar je mee kan clicken.