Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerste les gehad

Moderator: moderatorteam

miekmiek

eerste les gehad

Ongelezen bericht door miekmiek »

Gisteren eerste les gehad van de cursus gehoorzaamheid en ik vond het nog leuk ook. Het was een theorieles en wat is er nou lekkerder dan anderhalf uur lang lullen over honden. :mrgreen: Het hele riedeltje van houdingen en communicatie kwam langs, iets waarvan ik het meeste al wel wist maar wat toch leuk is om weer even over te kletsen. Ik voelde me een beetje een strebertje toen ik een antwoord gaf en de instructrice lyrisch begon te roepen dat dat 'nou precies was wat ze bedoelde' :N:

Leuk dus, volgende week de eerste praktijkles. Ik ga met Femke (met Tommie ga ik een andere periode omdat het niet uitkwam om ze allebei te doen) maar het is even afwachten hoe Femke gaat reageren. Mocht ze teveel in de stress schieten en het echt niet leuk vinden, dan ga ik met Tommie.

Overigens heb ik me wel vreselijk zitten ergeren aan een mevrouw die zat te beweren dat ze nu aan haar derde herplaatser ging beginnen nadat haar eerste herplaatser weg moest omdat hij in huis plaste, de tweede kwijlde teveel en joeg de kat weg en nu ging ze voor een kruising boxer/bordeuxdog (met stamboom :roll: ) van marktplaats. Nee, niet van een handelaar, dat zou ze nooit doen. Zucht....
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Wat fijn dat je het leuk hebt gehad :cheer: Ik vond de theorieavonden ook leuk op de hondenschool en het is leuk om te merken dat je dan toch aardig wat weet over gedrag/houdingen etc :wink:

Op naar de praktijkles :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Leuk dat jij het in ieder geval al leuk vond :mrgreen: Dat is natuurlijk ook belangrijk, dat jij het leuk vindt :wink:

Veel plezier alvast gewenst!
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Fijn dat je het leuk vond! In elke cursus zit wel iemand waarvan je denkt *zucht* :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gonny
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gonny »

:smile: nee, een kruising bordeauxdog/boxer zal niet kwijlen....
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”