Groetjes Serina.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie weet cursussen in Rotterdam en omgeving?
Moderator: moderatorteam
-
azumi
- Vaste gebruiker
Wie weet cursussen in Rotterdam en omgeving?
Ik wil graag met mijn hond naar een cursus toe, ik zou graag een overzicht hebben van cursussen die in en omgeving Rotterdam worden gegeven. Weet iemand waar ik dat kan vinden? Met adressen ben ik trouwens ook tevreden! Wil graag iets uitzoeken wat het beste bij mij en de hond past, heb al het een en ander op het oog, maar om meer te weten kan natuurlijk geen kwaad. Alvast bedankt
.
Groetjes Serina.
Groetjes Serina.
-
shadow1
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
-
azumi
- Vaste gebruiker
-
maanbo
- Actief
- Contacteer:
ik ben afgelopen maandagavond hier wezen kijken, en alles gaat heel leuk en gemoedelijk daar
http://www.usvrotterdam.nl/vop_frame.htm
http://www.usvrotterdam.nl/vop_frame.htm
- stefanie
- Zeer actief
http://www.hondenuitlaatservicegeordi.nl/
Tis wel geen Rotterdam maar wel eengoede.
Je hebt ook een hondenschool van Martin Gaus in Rdam.
Tis wel geen Rotterdam maar wel eengoede.
Je hebt ook een hondenschool van Martin Gaus in Rdam.
- scooter
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi hoi,
Op 2 sep. a.s. begint in Bergschenhoek een hele nieuwe hondenvereniging, voor meer info moet je maar even PBén.
Ook kan ik aanraden HSV de OAse, die zit net om de hoek van de USVVOP in Ridderkerk, dit is de website www.hsvdeoase.nl
.
Ik hoop dat je iets leuk gaat vinden, waar je met plezier met je hond kunt trainen.
groetjes, Corrie
Op 2 sep. a.s. begint in Bergschenhoek een hele nieuwe hondenvereniging, voor meer info moet je maar even PBén.
Ook kan ik aanraden HSV de OAse, die zit net om de hoek van de USVVOP in Ridderkerk, dit is de website www.hsvdeoase.nl
.
Ik hoop dat je iets leuk gaat vinden, waar je met plezier met je hond kunt trainen.
groetjes, Corrie
-
azumi
- Vaste gebruiker
Bedankt.
(Niet dat ik iets tegen de correct-methode heb).
Mijn moeder heeft daar volgens mij getraind met haar Border Collie. Toen was het nog de correct-methode. Is dat tegenwoordig anders?scooter schreef:Hoi hoi,
.
groetjes, Corrie
(Niet dat ik iets tegen de correct-methode heb).
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
en www.hondenschoolpetradriesen.nl daar doen wij nu het speuren. ze werkt met de clicker en een nieuwe manier van positief trainen. ze is ook gedragstherapeute, het zit niet in rotterdam maar wel dichtbij. alle info staat op haar site

-
*Scar
- nieuw lid
-
azumi
- Vaste gebruiker
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Je kunt op http://honden-gehoorzaamheid.startpagina.nl de meeste hondenscholen wel vinden (niet allemaal).
Als je je opgeeft voor een cursus kan je er bij zeggen wat het probleem is. Misschien sturen ze je dan door naar een gedragstherapeut die aan de school verbonden is, of je komt in een kleine groep met speciale begeleiding. Dat verschilt per school.
Bellen en vragen lijkt me het beste
Als je je opgeeft voor een cursus kan je er bij zeggen wat het probleem is. Misschien sturen ze je dan door naar een gedragstherapeut die aan de school verbonden is, of je komt in een kleine groep met speciale begeleiding. Dat verschilt per school.
-
azumi
- Vaste gebruiker
Dank je wel, ik ga eens een kijkje nemen.ranetje schreef:Je kunt op http://honden-gehoorzaamheid.startpagina.nl de meeste hondenscholen wel vinden (niet allemaal).
-
Debora
- Zeer actief
- Contacteer:
KC Rotterdam zit op de Grindweg tegenover de manage Hilgersberg in Bergschenhoek.
www.kcrotterdam.nl
www.kcrotterdam.nl
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer: