Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Begonnen met de clicker
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
Begonnen met de clicker
Belle en ik doen sinds kort een gehoorzaamheidscursus en vorige week zijn we begonnen met clickeren. We werkten daarvoor al via hetzelfde systeem, maar dan met een beloningswoord. Dat ging al erg goed, maar nu met de clicker gaat het helemaal als een speer. Ze vind het superleuk en begrijpt ook snel wat de bedoeling is. Heerlijk om af en toe 5 minuutjes te oefenen 
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Re: Begonnen met de clicker
Leuk hè, heb je ook al kunstjes aangeleerd? Dat gaat vaak als een speer en dan kun je zelf ook goed oefenen in het 'timen'. Ik heb het via boeken e.d mezelf aangeleerd en door die kunstjes kon ik checken of ik het goed deed.Dazwa84 schreef:Belle en ik doen sinds kort een gehoorzaamheidscursus en vorige week zijn we begonnen met clickeren. We werkten daarvoor al via hetzelfde systeem, maar dan met een beloningswoord. Dat ging al erg goed, maar nu met de clicker gaat het helemaal als een speer. Ze vind het superleuk en begrijpt ook snel wat de bedoeling is. Heerlijk om af en toe 5 minuutjes te oefenen
En ik vind het erg leuk om te doen!
Succes
Gr. Marijke

-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Dazwa84
Hoi Tamara!**Tamara** schreef:Dan ben je zeker begonnen met de jongehondencursus he?
En je zit als ik het goed heb bij tessie.
Is leuk he die cursus? ik hem hem met beide hondjes gedaan.
Ik volg de training niet via Alldogs, maar via de KCZIJ, ze noemen het daar sporttraining. Ik zit bij Leni, daar heb ik ook de puppycursus bij Alldogs gevolgd. Superleuk!!
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Dazwa84
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
Wel jammer want anders had je misschien in de groep gezeten waar ik help met lesgeven. En ik train zelf ook op woensdag met chika.Dazwa84 schreef:Ja klopt, op de zaterdag ochtend. Heerlijk, lekker vroeg (nouja valt ook wel mee, 10 uur) met je hondje bezig zijn!**Tamara** schreef:Owja? dan zit je op zaterdag zeker want ik heb je op woensdag niet gezien.....
Ach ja tis inderdaad wel erg lekker om zaterdagochtend op het veld te staan
-
Dazwa84