Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grand old lady is dood
Moderator: moderatorteam
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- mootje
- Vaste gebruiker
-
linlin
- Niekie
- Zeer actief
Marc, je bent een topbaas, man!
Het stukje dat Lin heeft gequote viel mij ook op. "Ze hield niet van andere honden, dus nu ook niet". Geweldig; haar laatste ding op haar manier. Je kunt het allemaal niet beter afsluiten als hoe je nu doet, zo zorgvuldig en zó op z'n Wuilis.
Tjonge, wat zul je haar missen. Sterkte...
Het stukje dat Lin heeft gequote viel mij ook op. "Ze hield niet van andere honden, dus nu ook niet". Geweldig; haar laatste ding op haar manier. Je kunt het allemaal niet beter afsluiten als hoe je nu doet, zo zorgvuldig en zó op z'n Wuilis.
Tjonge, wat zul je haar missen. Sterkte...
Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- annicka
- Zeer actief
Dag, lieve Wuilus.
Vorige week liep ik met mijn moeder in Wolvega, waar ik samen met haar de boodschappen deed.
Daar liep een hond die me heel erg aan jou deed denken, zelfde bouw, kop met grijs snuitje, met van die prikogen die overal doorheen keken.
"Mam", zei ik tegen mijn moeder, "weet je wat voor hond dat is ?".
Natuurlijk wist ze dat niet.
" Een Wuilis-hond is dat, Mam".
Ze keek me wat vreemd aan, en ik schoot in de lach, want ze kende al die bijzondere verhalen over jou niet.
Ik denk dat je op die manier wel in mijn gedachten blijft, als ik een hond zie die op jou lijkt.
Marc en Martijn, sterkte.
Vorige week liep ik met mijn moeder in Wolvega, waar ik samen met haar de boodschappen deed.
Daar liep een hond die me heel erg aan jou deed denken, zelfde bouw, kop met grijs snuitje, met van die prikogen die overal doorheen keken.
"Mam", zei ik tegen mijn moeder, "weet je wat voor hond dat is ?".
Natuurlijk wist ze dat niet.
" Een Wuilis-hond is dat, Mam".
Ze keek me wat vreemd aan, en ik schoot in de lach, want ze kende al die bijzondere verhalen over jou niet.
Ik denk dat je op die manier wel in mijn gedachten blijft, als ik een hond zie die op jou lijkt.
Marc en Martijn, sterkte.
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
geweldig MarcMARC_S schreef:Bedankt voor alle lieve berichten, doet me echt goed![]()
Ik heb haar vanmiddag naar het crematorium gebracht en ze wordt individueel gecremeerd, ze hield niet van andere honden dus nu ook niet.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Debora
- Zeer actief
- Contacteer:
- Senna1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
De oude dame is niet meer..
Een forum fenomeen.. iedereen kende haar, dan wel in het echt dan wel uit de taloze verhalen die je met ons gedeelt hebt..
Wat heb ik moeten lachen om jullie nachtelijke uitje waarbij je haar het voortouw liet nemen, en wat heb ik met treurige gevoelens je verhalen gelezen wanneer het niet goed ging met haar... wat was het fijn om te lezen dat ze zo gelukkig was in haar nieuwe huisje.
Uit alles bleek dat jullie bij elkaar hoorde en dat ze zich geen betere baas had kunnen wensen. Tot het allerlaatste heb je alles gedaan in haar belang en ondanks het vreselijke gemis wat je nu zult voelen mag je trots zijn op jezelf!
Rust zacht oude dame en heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor Martijn.
Een forum fenomeen.. iedereen kende haar, dan wel in het echt dan wel uit de taloze verhalen die je met ons gedeelt hebt..
Wat heb ik moeten lachen om jullie nachtelijke uitje waarbij je haar het voortouw liet nemen, en wat heb ik met treurige gevoelens je verhalen gelezen wanneer het niet goed ging met haar... wat was het fijn om te lezen dat ze zo gelukkig was in haar nieuwe huisje.
Uit alles bleek dat jullie bij elkaar hoorde en dat ze zich geen betere baas had kunnen wensen. Tot het allerlaatste heb je alles gedaan in haar belang en ondanks het vreselijke gemis wat je nu zult voelen mag je trots zijn op jezelf!
Rust zacht oude dame en heel veel sterkte voor jou en natuurlijk ook voor Martijn.
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Aantal honden: 1
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
-
Jolly
- Zeer actief
-
annemie
- Zeer actief
- Lupo
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Liesbeth
- Zeer actief
-
granny
- Erelid
- Contacteer:
- britty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): KruisingEngelse Bulldog
- Rossi
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het gaat wel, ik mis alleen mijn hondje best wel erg. Geen wandelingen meer, niet meer rollen in het gras, niet meer een vuilnisbakje voor mijn etensresten in huis, niks meer zeggen als ik wegga en geen reden meer om snel naar huis te gaan na mijn werk.Rossi schreef:Hoe gaat het nu met je, Marc?
Bij elk geluid kijk ik of ze nog wel lekker ligt, niet gestressed is of zou moeten plassen, maar dan ligt er niks in de kamer.
Mijn troost is dat alles zo goed gegaan is en ze zonder pijn, zonder lijden en met een warm gevoel weg is gegaan. Dan gaat het weer beter met me. Het eeuwige leven hebben honden niet en dat weet ik, dus daar doe ik het gewoon mee
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Beter laat dan nooit wil ik jullie heel veel sterkte wensen.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Rossi
- Zeer actief
Moeilijk en heel begrijpelijk.MARC_S schreef:Het gaat wel, ik mis alleen mijn hondje best wel erg. Geen wandelingen meer, niet meer rollen in het gras, niet meer een vuilnisbakje voor mijn etensresten in huis, niks meer zeggen als ik wegga en geen reden meer om snel naar huis te gaan na mijn werk.Rossi schreef:Hoe gaat het nu met je, Marc?
Bij elk geluid kijk ik of ze nog wel lekker ligt, niet gestressed is of zou moeten plassen, maar dan ligt er niks in de kamer.![]()
Mijn troost is dat alles zo goed gegaan is en ze zonder pijn, zonder lijden en met een warm gevoel weg is gegaan. Dan gaat het weer beter met me. Het eeuwige leven hebben honden niet en dat weet ik, dus daar doe ik het gewoon mee
Een leeg huis.
Sterkte verder.
Groeten van Angel en Rossi.

-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Herkenbaar opeens ook veel tijd over terwijl je dat nu net eventjes niet wilt.MARC_S schreef:Het gaat wel, ik mis alleen mijn hondje best wel erg. Geen wandelingen meer, niet meer rollen in het gras, niet meer een vuilnisbakje voor mijn etensresten in huis, niks meer zeggen als ik wegga en geen reden meer om snel naar huis te gaan na mijn werk.Rossi schreef:Hoe gaat het nu met je, Marc?
Bij elk geluid kijk ik of ze nog wel lekker ligt, niet gestressed is of zou moeten plassen, maar dan ligt er niks in de kamer.![]()
Dan merk je hoe intens je bezig bent geweest met je hond.
Een eeuwig leven, nee dat niet maar wel een prachtig leven bij jou.
Sterkte.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Trina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Newfoundlander
Golden Retriever
Australien Kelpie - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ach Marc, wat een verdriet.
Heb de laatste tijd wel meer met jou en de ouderdomsperikelen van Wuilis
meegeleeft, maar deze week heb ik net het ergste gemist.
Ik wens jou en Martijn alle sterkte met dit grote verlies.
Wel fijn dat het op een goede manier is geeindigd, dit helpt je in het rouwproces om je je schat.
Heb de laatste tijd wel meer met jou en de ouderdomsperikelen van Wuilis
meegeleeft, maar deze week heb ik net het ergste gemist.
Ik wens jou en Martijn alle sterkte met dit grote verlies.
Wel fijn dat het op een goede manier is geeindigd, dit helpt je in het rouwproces om je je schat.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
-
Nieve
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
-
jidde
Vreselijk, ik lees het nu pas
Ik kan helaas mijn tranen niet bedwingen, die lieve oude Wuilus is niet meer
Martijn en vooral Marc, onwijs veel sterkte! Wuilus is voor mij en Nanni een groot voorbeeld, ik hoop dat Nanni net zo een prachtig leven kan leven als wat jij (jullie) Wuilus hebben geschonken!
Rust zacht lieve lieve Wuilus
Ik kan helaas mijn tranen niet bedwingen, die lieve oude Wuilus is niet meer
Martijn en vooral Marc, onwijs veel sterkte! Wuilus is voor mij en Nanni een groot voorbeeld, ik hoop dat Nanni net zo een prachtig leven kan leven als wat jij (jullie) Wuilus hebben geschonken!
Rust zacht lieve lieve Wuilus