De eerste is van Nanouk. Zij is november´03 overleden. Ze is 12½ jaar geworden. In de armen van mijn man is ze heel rustig overleden. Wat een schat was dat zeg! We hebben een hoop honden, maar zo een als haar ben ik er nog nooit tegen gekomen, wat een karakter had zij!

De volgende foto is van Wuxe. Hem hebben we vorig jaar maart in moeten laten slapen op een leeftijd van 2½ jaar. Hij had de zwaarste vorm van epilepsie. Gemiddeld 1 x in de 3 maanden had hij 2 dagen achter elkaar zo´n 10 aanvallen per dag. We hebben van alles geprobeerd en het is een tijd goed gegaan. In maart (toen wij op vakantie waren) is hij niet meer uit een aanval gekomen en heeft een goede vriendin van ons, waar onze honden op dat moment verbleven, Wuxe na overleg met ons in laten slapen.

Dit is Yoran, onze eerste Husky. Hij is in januari 2002 overleden op 5 jarige leeftijd. We waren in Oosterijk op een sledehondenwedstrijd toen hij daar ineens heel erg begon te trillen. Gelijk de dierenarts erbij gehaald. Bleek dat hij in een erge schock verkeerde. Ze hebben hem daar ter plekke geopereerd om te kijken wat de oorzaak was. (hij had nl een darmziekte hadden ze een jaar daarvoor geconstateerd). Bleek hij dus een hele grote tumor te hebben waar niks meer aan gedaan kon worden. We hebben hem toen im moeten laten slapen en hem mee naar huis genomen waar we hem begraven hebben. Achteraf bleek hij dus helemaal geen darmziekte te hebben, maar een tumor. Dit hadden ze niet gezien, terwijl hij wel een scopie heeft gehad. Als we dit van te voren geweten hadden............

Chaco
Sorry van de grote van de foto´s, maar ik weet echt niet hoe ik ze moet verkleinen.