Het heeft een paar dagen geduurd voordat ik dit kon en nog lopen de tranen over mijn wangen terwijl ik dit schrijf!
Lieverd, al vanaf Maandag zit ik heel diep in de put, voel me ellendig en zou alles geven om je nog 1 keer te mogen vasthouden, om je nog 1 te horen blaffen, om je nog 1 keer te mogen uitlaten!
Van mijn beslissing heb ik geen spijt gehad, het zou niet eerlijk voor jou zijn geweest om je nog langer zo te laten doorgaan.
En jij was eerlijk,rechtvaardig en trouw voor mij dus ben ik dat voor jou geweest, hoe moeilijk ik het er ook mee heb!
Jij bent twee jaar lang mijn maatje, soulmate, allesje geweest en ik heb je zoveel liefde mogen geven die ik wel dubbel van je terug hebt gehad!
Je voelde me aan zoals niemand dat deed en bij jou hoefde ik niks te zeggen! Kon mezelf zijn...
Ik mis je vreselijk en elk moment van de dag denk ik aan je, ruik ik aan je kleedje. Ik heb gisteravond pas alle botten en speeltjes van de vloer afgehaald, ik kon het niet eerder en nog heb ik je kleedje binnen hand bereik! Batish het is zo stil in huis..
Woensdagochtend ben je gecremeerd en s'middags heb ik je opgehaald, ik moest je gewoon weer dichtbij me hebben!
Je urn is een tennisbal, ik hoop dat je er blij mee bent.. Vond het idee wel bij je passen, zo speels dat je zelfs op het laatst nog was en je was gek van tennisballen!
Ook is er een ketting onderweg waar een beetje as van je word ingedaan zodat ik je altijd bij mijn hart kan dragen!
Ik hoop dat je met Odin aan het spelen bent en dat je weet dat ik elk moment aan je denk en dat wij ontzettend veel van je houden!
Je was uniek! Je hebt ons leven een stuk leuker gemaakt en we hebben ook veel van je geleerd..
Ik had je zo graag bij de geboorte van de kleine willen hebben maar ik weet dat je naar ons kijkt en ik zal de kleine alles over je vertellen!
Lieve Batish dankje voor die twee prachtige jaren die je ons hebt gegeven en vergeet niet.. We houden zielsveels van je!

One day we will be together again!
Batish 15-03-2003 - 18-04-2005