Onze duitse doggen heten: Tessa-Igor en Diesel
Wij wonen nog in nederland maar binnenkort emigreren wij naar frankrijk om een hondenhotel te starten zie: www.doghotel.nl
wij zouden het leuk vinden om reactie's te krijgen en hierover te kletsen!!
Moderator: moderatorteam
dan nog, ik ga op vakantie mét mijn monsters en stem alles op ze af om zoveel mogelijk samen te doen.hagebeuk schreef:Tuurlijk kan je dingen bezichtigen en een terrasje pakken
![]()
daarom zetten wij dit honden paradijs nu op!!!!!
dan passen wij op de hond(en)!!!![]()
wij konden ook nergens terecht met onze doggen daarom is dit idee geboren![]()
het is de bedoeling dat de gasten wanneer ze maar willen er op uit kunnen trekken zonder dat ze voor de honden moeten zorgen!!!!!!![]()
![]()
![]()
groetjes paul en sylvia

Hoi Paul en Sylvia,hagebeuk schreef:dit houd dus in als je een stamboom hebt mag je frankrijk in , alleen aangelijnd in openbare gelegenheden en als je bij ons zou logeren mag je hem op eigen terrrein loslaten!!!
groetjes paul en sylvia
Hoi Paul en Sylvia,hagebeuk schreef:wij konden ook nergens terecht met onze doggen daarom is dit idee geboren![]()

Terra schreef:Joh wat een leuk idee!
Mooie site ook, en wat een plaatje van een erf en boerderij zeg!
Maar wat ik mis op jullie site zijn de prijzen...
Wat zou het kosten om met twee volwassenen en twee honden een weekje bij jullie in een huisje te komen, en is de prijs anders als dezelfde samenstelling zou kiezen voor verblijf in tent of caravan?
En hoe ver zit je van een dorp cq supermarkt, of kan er bij jullie inkopen gedaan worden voor eten e.d.?
En het opvangen van de honden als we een keer zouden kiezen voor een uitje zonder honden, wat kost dat extra?
Verder gewoon heel veel succes ermee!