Goud waard..........
Moderator: moderatorteam
Hartelijk bedankt voor je reactie Inkaatje,inkaatje schreef:Als ik jouw verhaal hier lees, kruipen de rillingen mij over de rug....in april is mijn hond ook plotseling overleden...net als jij heb ik enkel nog foto's en filmpjes waar hij opstaat en regelmatig worden deze filmpjes dan ook uit de kast gehaald (ik moet je er zeker niet bij vertellen dat de traantjes dan ook rijkelijk vloeien)
Ondanks dat er hier nu een andere lieve loebas zijn intrek heeft genomen, blijft "barkey" altijd een héél speciale plaats hebben in mijn hart en ik weet zeker dat dit bij jou ook het geval zal zijn!!!
Ik ben in principe niet de persoon die zijn gevoelens met iemand anders deelt, maar bij deze wil ik je toch héél veel sterkte toewensen in de komende dagen, weken, maanden

Het is ook gewoon rofweg gezegd knap klote en intens verdrietig.Mark-fryslan schreef:Wat een klote dag,
vanmorgen is echt even heel klote. Ik baal ervan en ben prikkelbaar. Zo heb je een hond en zo kan je hem ophalen in een wit plastic potje met draaideksel. Om 14.00 uur kan ik Malou weer ophalen. Om 14.01 uur zit ik weer in de auto.
Ik weet ook wel dat als je de lusten wilt hebben je ook de lasten moet dragen. Maar vandaag zie ik het nut er even niet van.
Ik mis je Malou
Mark
Vandaag is ook een klotendag...niks meer en niks minder.Mark-fryslan schreef:Wat een klote dag,
vanmorgen is echt even heel klote. Ik baal ervan en ben prikkelbaar. Zo heb je een hond en zo kan je hem ophalen in een wit plastic potje met draaideksel. Om 14.00 uur kan ik Malou weer ophalen. Om 14.01 uur zit ik weer in de auto.
Ik weet ook wel dat als je de lusten wilt hebben je ook de lasten moet dragen. Maar vandaag zie ik het nut er even niet van.
Ik mis je Malou
Mark
Dat gevoel heb ik ook wel heel sterk ja. Gisteren ben ik wezen hardlopen. Ik had echt het gevoel dat ze weer vrolijk mee hobbelde.Marie-José schreef: En toch geloof ik wel een beetje in het feit dat Malou nog steeds bij je is en over je schouder meekijkt. In je hart is ze er nog!
Dikke knuffel en sterkte!
Mark-fryslan schreef:Dat gevoel heb ik ook wel heel sterk ja. Gisteren ben ik wezen hardlopen. Ik had echt het gevoel dat ze weer vrolijk mee hobbelde.Marie-José schreef: En toch geloof ik wel een beetje in het feit dat Malou nog steeds bij je is en over je schouder meekijkt. In je hart is ze er nog!
Maar mijn hoofd zit momenteel zo vol met tal van herinneringen. Ik denk er af en toe even niet aan zeg maar. Maar ja joh we hadden ook wel een erg hechte band. Malou hing behoorlijk aan mij. Ik probeerde haar de laatste maanden ook wat zelfstandiger te maken. Ik mis gewoon alles. Hoe ze naast me ging zitten om lekker aangehaald te worden. Hoe ik dat dan 10 sec volhield om er niet op in te gaan.
Ik mis de kop tussen mijn knieën omdat mevrouw lekker achter haar oren gekroeld wilde worden. In mijn achterhoofd wist ik dan wel dat ik het eigenlijk verkeerd deed door erop in te gaan. Eigenlijk was ze best wel een dwingelandje hoor. Maar ik vond het niet storend. Ze dwong het op een lieve manier af. Het was gewoon een dikke vrijdoos. Ik genoot daar enorm van.
Maar goed joh. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Dus die geef ik mezelf dan ook maar.
Mark
Die tijd moet je jezelf ook gunnen.Mark-fryslan schreef:Dat gevoel heb ik ook wel heel sterk ja. Gisteren ben ik wezen hardlopen. Ik had echt het gevoel dat ze weer vrolijk mee hobbelde.Marie-José schreef: En toch geloof ik wel een beetje in het feit dat Malou nog steeds bij je is en over je schouder meekijkt. In je hart is ze er nog!
Maar mijn hoofd zit momenteel zo vol met tal van herinneringen. Ik denk er af en toe even niet aan zeg maar. Maar ja joh we hadden ook wel een erg hechte band. Malou hing behoorlijk aan mij. Ik probeerde haar de laatste maanden ook wat zelfstandiger te maken. Ik mis gewoon alles. Hoe ze naast me ging zitten om lekker aangehaald te worden. Hoe ik dat dan 10 sec volhield om er niet op in te gaan.
Ik mis de kop tussen mijn knieën omdat mevrouw lekker achter haar oren gekroeld wilde worden. In mijn achterhoofd wist ik dan wel dat ik het eigenlijk verkeerd deed door erop in te gaan. Eigenlijk was ze best wel een dwingelandje hoor. Maar ik vond het niet storend. Ze dwong het op een lieve manier af. Het was gewoon een dikke vrijdoos. Ik genoot daar enorm van.
Maar goed joh. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Dus die geef ik mezelf dan ook maar.
Mark
Dank je Stang,Stang schreef:![]()
Dit is ook klote Mark, zwaar klote en zo afgrijselijk oneerlijk
De hele andere kant van het fantastische van een hond hebben, is dat ze eerder doodgaan en als dit dan ook nog echt voortijdig gebeurd dan is het helemaal moeilijk te verwerken en te bevatten. Naast het normale verdriet en gemis, is er dan nog de onmacht en het gevoel van oneerlijkheid en misschien ook wel kwaadheid.
Allemaal gevoelens die door elkaar heenlopen, want je wilt haar ook nog eens met liefde en warmte herdenken. Een chaos in je hoofd.
Veel sterkte Mark en maak er een warm moment van als je haar straks op jouw manier de vrijheid geeft....
Ik denk aan je
Wat een mooie filmpjes!Mark-fryslan schreef:Hallo Allemaal,
Vanmiddag nog net voor zonsondergang hebben we Malou haar laatste rustplaats gegeven. Het geeft mij toch rust dat ze weer vrij is.
Voor wie het leuk vind heb ik twee korte filmpjes van Malou die op haar veldje lekker rondloopt. Vorig jaar gemaakt met mijn digitale camera.
http://www.btmarking.nl/Malou/Malou-01.MOV
http://www.btmarking.nl/Malou/Malou-02.MOV
Rust zacht lieve Malou.
Liefs mark en Renée
Hoi Inge,Inge O schreef:![]()
lieve malou......
bij mij heeft het een jaar geduurd voor ik de moed kon opbrengen om naar foto's van spook te kijken, doet zo'n filmpje niet heel erg pijn, mark?