Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Benta
Moderator: moderatorteam
-
poema
- Actief
Benta
Vorig jaar toen wij voor info naar belgie reden naar een vrouw die voor het asiel honden opvangt Kwamen wij Benta tegen.We hebben er lang over gedacht en hadden besloten haar een plekje in ons gezin te geven en namen haar mee naar Nederland.Benta leek op het eerste gezicht een vrolijke hond maar gaande weg zagen wij wie zij echt was geen slechte hond absoluut niet, maar het leven dat zij had voor ons heeft zijn tol geeist en er in geresulteerd dat Benta een hele bange en angstige hond was als je haar naar haar plaatst stuurde en een half uur later langs liep had ze nog de angst dat ze geslagen zou worden.Ik ben samen met mijn vriend en Benta naar school gegaan en hebben een gedrags therapeut ingeschakeld om Benta te helpen en haar weer een beetje zelfvertrouwen te geven, maar dit alles heeft niet mogen baten en Benta heeft afgelopen weekend een van mijn vriend zijn kinderen gebeten en helaas hebben wij daarom afschijt van haar moeten nemen en haar terug moeten brengen naar waar zij vandaan kwam.Na een lang gesprek te hebben gehad met dze vrouw zijn we tot de conclusie gekomen dat het voor Benta misschien beter is om haar in te laten slapen.De vrouw waar Benta is zou kijken of zij nog iets voor Benta kon doen zou haar dit niet lukken laat zij haar inslapen en het klinkt heel hard want ik mis haar ontzettend maar ik denk dat dat wel het beste is voor mijn moppie dit is geen leven.Heel de dag over de vloerkruipen omdat je zo bang bent het uitkrijsen van angst omdat er iets op de grond valt.Benta waar je ook bent ik denk aan je en zal je nooit maar dan ook nooit vergeten je was en je blijft mijn schatje, maar er lopen hier om de week 4 kleine kinderen en dat risico is te groot.
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
Jolly
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- jitske
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
kanche
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- Miranda*
- Actief
- Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
*Jolanda*
-
rubella
- Actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
poema
- Actief
Hoi Jipjip007 schreef:arm beest , maar ze kan toch wel ergens geplaatst worden waar geen kinderen in huis zijn.
Inprensipe zou dit kunnen maar of het voor haar nog een waardig bestaan is vraag ik me af begrijp me niet verkeerd ik zeg dit niet omdat ze nu bij ons weg is helemaal niet zelfs bel nog geregeld om te kijken hoe het met haar gaat,Maar het is zo'n bang hondje als je haar naar haar plaats stuurt op een hele normale manier omdat je gaat eten en je loopt een half uur later langs is ze nog zo bang dat je haar kwaad wil dat ze naar je hapt en buiten liep ze haast met haar buik over de straat zo eng vondt ze het.