Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hughy is er niet meer

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

sharpei-girl
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door sharpei-girl »

heel veel sterkte
Afbeelding

bescherm dieren tegen beesten!!!
olgaw37
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door olgaw37 »

Ach Mart, ik lees dit nu pas, heb ook de stukjes in medisch gemist.
Wat vreselijk :cry:
Ik wil jou, Folkert en de kids heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie kanjer Hughy.......
groetjes van Olga, en een lebbertje van Rivka

Afbeelding
In liefdevolle herinnering.... Bo 5 juli 1998 - 11 december 2005.....Does 14 maart 1997 - 27 januari 2011
mijn pleeghondje Toet 10 mei 1996 - 28 februari 2011...Scarlet 3 juli 2004 - 15 maart 2013.....
Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie meeleven. Het helpt wel. Maar de pijn is nog niet minder. Toch goed om het hier zo te kunnen delen met mensen die zich er in kunnen verplaatsen. Nogmaals bedankt !
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacan »

ik las het al in medisch maar toch nogmaals heel veel sterkte
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik lees het nu pas. Wat vreselijk. Heel heel veel sterkte met dit grote verlies.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Dodo
Actief
Mijn ras(sen): Staffords en Chihuahua's
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dodo »

:jank: heel veel sterkte...
Afbeelding
Maxensammie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Maxensammie »

Ook van ons heel veel sterkte!

Groetjes Karin
Mark-fryslan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

Ach Mart,

Wat een verdriet! Heel veel sterkte. Wat zal je Hughy missen zeker als je samen een moeilijke periode in je leven hebt doorlopen. Dat wordt de band nog eens een stuk intenser. Dan is een afscheid extra zwaar. Dus heel veel sterkte joh. Het verdriet verliest zijn scherpe kantjes maar het blijft wel bij je.

Was Hughy die hond van die fantastische doorgedraaide Scooby Doo foto? Tjee en met zo’n grote hond gaat er ook zoveel in een keer he? Nou nogmaals sterkte ook voor Lemon.

Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
Hughy
Zeer actief

Mark-fryslan schreef:Ach Mart,

Wat een verdriet! Heel veel sterkte. Wat zal je Hughy missen zeker als je samen een moeilijke periode in je leven hebt doorlopen. Dat wordt de band nog eens een stuk intenser. Dan is een afscheid extra zwaar. Dus heel veel sterkte joh. Het verdriet verliest zijn scherpe kantjes maar het blijft wel bij je.

Was Hughy die hond van die fantastische doorgedraaide Scooby Doo foto? Tjee en met zo’n grote hond gaat er ook zoveel in een keer he? Nou nogmaals sterkte ook voor Lemon.

Groetjes Mark
Van die foto kan ik me niet herinneren. We hebben hem wel in Heerenveen laten inslapen. (Bornego) Daarna is hij op de Larixhof (www.larixhof.nl ) begraven. (Wilhelminaoord) Daar had ik nog niet eerder van gehoord, maar ik heb er nu een goed gevoel over. Ze hebben ons voor en na het begraven gebeld en later hebben we nog een kaart gekregen.
Mark-fryslan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

Hughy schreef:
Mark-fryslan schreef:Ach Mart,

Groetjes Mark
Van die foto kan ik me niet herinneren. We hebben hem wel in Heerenveen laten inslapen. (Bornego) Daarna is hij op de Larixhof (www.larixhof.nl ) begraven. (Wilhelminaoord) Daar had ik nog niet eerder van gehoord, maar ik heb er nu een goed gevoel over. Ze hebben ons voor en na het begraven gebeld en later hebben we nog een kaart gekregen.
Oh nou ja je had toen zo'n leuke foto bij je alvatar. Ik heb je toen gevraagd of je die foto wat groter wou laten zien. Je heb er toen nog apart een vermelding voor geplaatst in de koffiecorner. Maar maakt niet uit. Je hebt nu ook wel wat anders aan je hoofd.

Bornego is goed. Wij zijn daar ook altijd. Klaas heeft toen Malou geopereerd en was er helemaal kapot van dat het toen mis is gegaan. We komen daar nog steeds. Ik vind het fijne en kundige mensen.

Nou joh sterkte verder met het verlies. Het is gewoon klote. Ik heb er geen andere woorden voor.

Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
Hughy
Zeer actief

Dank je wel Mark

Klaas heeft vanmorgen gebeld, de uitslag van de opgestuurde nier wees uit dat het toch kwaadaardig was.
poema
Actief

Ongelezen bericht door poema »

Lieve Hughy rust zacht gote jongen
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Veel sterkte gewenst...

Toen ik het las sprongen de tranen in mijn ogen. Voor mij betekenen dieren ook zoveel. Die onvoorwaardelijke liefde van dieren is zo mooi. Heel bijzonder wat je hond voor jou heeft betekent.
toxic
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toxic »

veel sterkte gewenst :knuffel:
kian en zohra, mijn schatjes!!
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”