Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

online gedragscursus voor hondebaasje van erik mulder?

Moderator: moderatorteam

johanna
Vaste gebruiker

online gedragscursus voor hondebaasje van erik mulder?

Ongelezen bericht door johanna »

Heeft iemand hier gehoord van, of ervaring met de online hondencursus van Erik Mulder?
ik ben wel nieuwsgierig, hoewel ik liever met een hondenboek op de bank zit dan achter de pjoet.
Ik zou graag willen weten wat hij te melden heeft. op zich spreekt het me wel aan dat hij zo direkt aangeeft dat je bovenaan in de roedelhiërarchie hoort te staan, dat klopt natuurlijk wel.
Allez, iemand?

http://www.google.com/url?sa=l&ai=BibZZ ... index.html
Als we vlinders willen zien, moeten we de rupsen verdragen...
doggyfun
Erelid
Mijn ras(sen): border collies, whippet, middenslag kees, chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door doggyfun »

Hoi,
Ik vind het persoonlijk 3 keer niks!

Papier is geduldig, maar vaak herkennen (onervaren) eigenaren het gedrag van hun hond niet, of ze zien het verkeerd.

Nee, geef mij maar de "live" hondenscholen.

Daar komt nog bij, dat hij uitingen doet die echt nergens op slaan.

Lees het informatieve gedeelte op zijn site maar goed door, kom je het vanzelf tegen.......

Maar ja, nogmaals, da's mijn persoonlijke mening :wink:
http://www.treibball.nl,http://www.kvv-zevenaar.nl: ruim assortiment kvv, barfprodukten, snacks
johanna
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door johanna »

Je hebt gelijk als het er om gaat dat "live" hondenscholen beter zijn, ik vroeg me af het goed leesvoer zou zijn voor iemand die graag over honden leest.
Ik heb niet alles op zijn site gelezen, ik heb er gauw overheen gescrold, maar ik heb ook wel goede dingen gelezen. Maar ja, bij de een spreekt dit element me aan en het andere niet, en bij de andere hondenschool spreken me weer andere dingen aan. Maar ik heb er nog nooit een gevonden waar álles me aansprak.

Ik begrijp dat je honden niet leert opvoeden uit een boekje evenmin als kinderen. (als dat zo was zou ik een supermama zijn, mijn boekenkast staat vol). Maar het helpt wel als je veel achtergrondkennis hebt.
Als we vlinders willen zien, moeten we de rupsen verdragen...
zepenko
Zeer actief

Ongelezen bericht door zepenko »

Hij geeft aan dat hondentrainers alleen maar geld willen verdienen, maar dit lijkt er toch ook verdacht veel op (ik heb beelden van een home-shopping programma in mijn hoofd als ik dit lees).

Verder snapt hij er geen drol van. Dat een hond die boven je staat te herkennen is aan trekken aan de lijn en onophoudelijk blaffen is regelrechte onzin.

Daarnaast ziet een trainer met ervaring en een opleiding gedrag en communicatie van een hond veel sneller dan een eigenaar en herkent dit ook. Dat is echt niet in 4 weken te leren (geloof mij maar, ik spreek uit ervaring).

Kortom: iemand die veel geld wil verdienen in een korte tijd en daarbij niet kijkt op een verklote hond meer of minder.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”