Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor het eerst volledig genegeert!
Moderator: moderatorteam
- *Linda*
- Zeer actief
Voor het eerst volledig genegeert!
Na anderhalf jaar Sun heb ik gisteren voor het eerst echt voor jan l*l staan roepen op het strand, ik was niet verstaanbaar, niet in zicht, ik had er eigenlijk net zo goed niet eens kunnen zijn. Volgens Sun. Meneer zag (ik denk voor het eerst in zijn leven) een sportvlieger die over het strand heen scheerde en ook nog eens geweldig leuk prrrrrrrrrrrrrrrr geluidjes maakte. Hij was aan het rennen, springen en blaffen in de lucht, enig om te zien maar toen wilde ik toch door lopen. Sun, kom
Nope. Niks. SUUUN KOOOMMMM
Nada. Suhun hup hup
NU HIER.......nog niks. Tja, hij gaat ook zo uit zijn dak, ik haal hem wel even. Ohhh hallo vrouwtje hijg, kwijl, ik heb hier een geweldig leuk speeltje. Heel leuk vent maar we gaan verder hup lopen. En daar ging ie. Na zo'n 500 meter bedacht ie dat de vlieger toch wel reteleuk was en sprintte terug, de eikel
Zelfde verhaal en moest zelfs een beetje boos worden want hij kwam gewoon NIET
Na weer een tig honderd meter kneep ie er WEER van tussen
WEER gehaald en hem onder dwang het strand afgekregen. De sukkel 

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Daan
ooh, vervelend is dat .
Diesel is sinds de komst van Puck volledig het brave hondje geworden, op zijn 'ruime' manier.
Puck is momenteel een draak. Die krijg ik dus niet uit het water.
Poeltjes, vennetjes, sloten, diepe plassen moeten door haar verder worden uitgegraven.
Dat doet ze zo fanatiek dat ze niks hoort, en niet luistert.
ze ontwijkt me ook door steeds weg te duiken dus grijpen lokt niet behalve door zelf het water in te gaan.
het ziet er grappig uit voor een ander, maar vorige week ben ik 20 minuten bezig geweest om haar mee te krijgen.
Niet leuk.
Diesel is sinds de komst van Puck volledig het brave hondje geworden, op zijn 'ruime' manier.
Puck is momenteel een draak. Die krijg ik dus niet uit het water.
Poeltjes, vennetjes, sloten, diepe plassen moeten door haar verder worden uitgegraven.
Dat doet ze zo fanatiek dat ze niks hoort, en niet luistert.
ze ontwijkt me ook door steeds weg te duiken dus grijpen lokt niet behalve door zelf het water in te gaan.
het ziet er grappig uit voor een ander, maar vorige week ben ik 20 minuten bezig geweest om haar mee te krijgen.
Niet leuk.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Reini
- Zeer actief
-
miekmiek
Herkenbaar. Het gebeurd niet vaak, maar zo nu en dan hebben mijn honden ook zo'n bui. En dan ook echt samen he! Alsof ze samenspannen tegen mij!
Komt er een leuke hond voorbij, even snuffelen, ok...klaar nu en we lopen door. Hondjes lopen wel mee, maar met tegenzin. En dan zie ik die blik in hun ogen he! En dan weet ik al hoe laat het is. En voordat ik ze kan aanlijnen draaien die kontjes zich om en spurten weer terug naar die hond. En dan loop ik er dus voor lul achteraan, mopperend en zo nu en dan HIERRRRRR brullend. 
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
Wat kun je dan boos zijn op je hond(en) he. Grrrrrrrrrrrrrrr, staat er dan op mijn voorhoofdmiekmiek schreef:En dan zie ik die blik in hun ogen he! En dan weet ik al hoe laat het is. En voordat ik ze kan aanlijnen draaien die kontjes zich om en spurten weer terug naar die hond. En dan loop ik er dus voor lul achteraan, mopperend en zo nu en dan HIERRRRRR brullend.

Linda, Izzie en Bram
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Zo had ik eens met onze vorige hond Jake. Hij had na een wandeling in het bos geen zin om naar huis te gaan en vertikte het om in de auto te springen.
Toen ik het echt zat werd ben ik in de auto gaan zitten en weggereden (maar een klein stukje hoor).
Zijn ogen vielen uit zijn kop van schrik over wat ik deed
hij zette het op een rennen. Ik stap uit en doe de achterklep open, meneer wist niet hoe snel hij erin moest springen. Dit is nooit meer gebeurt 
Toen ik het echt zat werd ben ik in de auto gaan zitten en weggereden (maar een klein stukje hoor).
Zijn ogen vielen uit zijn kop van schrik over wat ik deed
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
- Aantal honden: 1
dat is zo irritant vooral als je net met iemand hebt gepraat terwijl je hond super luisterde jij hebt alle complimentjes aan gehoord goh wat luisterd hij goed en dat voor een bulldog echt goed en nog geen minuut later nitro kom hier ............................................................... niets
echt beschamend :N:
- Zoek stok!
- Zeer actief
basisbrok schreef:dat is zo irritant vooral als je net met iemand hebt gepraat terwijl je hond super luisterde jij hebt alle complimentjes aan gehoord goh wat luisterd hij goed en dat voor een bulldog echt goed en nog geen minuut later nitro kom hier ............................................................... niets![]()
Sorry.

Linda, Izzie en Bram
- *Linda*
- Zeer actief
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Daan
hoe irritant ik het ook vind, ik moet er ook om lachen hoor, zelfsMarie-José schreef:Nee, het is in principe ook niet leuk. Maar om de grappige manier hoe het opgeschreven wordt en dat Sunnybunny vertelt dat het de eerste keer is dat dat écht gebeurd in anderhalf jaar moet ik er wel een beetje om grijnzen. Als dit dagelijkse kost zou zijn zou het lachen mij ook wel vergaan.
bij dat [als ze zo doorgaat
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
Tja, Lullig voor je, maar toch ook wel een grappig verhaal. Als dit voor het
eerst was in anderhalf jaar zou ik me er niet zo druk om maken. Het was gewoon heel erg leuk en nieuw voor Sun. Verder is het een prima beest zeg je, dus neem je verlies een keer en ga weer vrolijk verder. Misschien ben ik wat meer gewend maar ik zou er echt niet te zwaar aan tillen. Dat terug sprinten getuigt van een hoop eigen initiatief en denk vermogen. Lijkt me een geweldige hond die Sun van jouw.
Groetjes Marja.
eerst was in anderhalf jaar zou ik me er niet zo druk om maken. Het was gewoon heel erg leuk en nieuw voor Sun. Verder is het een prima beest zeg je, dus neem je verlies een keer en ga weer vrolijk verder. Misschien ben ik wat meer gewend maar ik zou er echt niet te zwaar aan tillen. Dat terug sprinten getuigt van een hoop eigen initiatief en denk vermogen. Lijkt me een geweldige hond die Sun van jouw.
Groetjes Marja.
- Piertje
- Vaste gebruiker
ahahhaa heb ik ook een keer gedaan, hielp niet, beest bleef gewoon zitten..... buiten op de plek (wel achter een hek bij de paarden in het land)Carmen schreef:Zo had ik eens met onze vorige hond Jake. Hij had na een wandeling in het bos geen zin om naar huis te gaan en vertikte het om in de auto te springen.
Zijn ogen vielen uit zijn kop van schrik over wat ik deedhij zette het op een rennen. Ik stap uit en doe de achterklep open, meneer wist niet hoe snel hij erin moest springen. Dit is nooit meer gebeurt
Ik denk, nu springt ze er wel in he? nee dus....
pootjes op de bumper, dat wel, maar smekend aankijkend....'' vrouwtje..... til nou...... me kont in de auto......''
mooi niet gedaan!!
En inderdaad die sportvliegers zijn erg interessant!! Die van mij vind ze ook geweldig!!
-
yruvian
- Vaste gebruiker
- naikel
- Vaste gebruiker
hihi heel grappig die verhalen om te lezen maar als je je zelf staat suf te roepen zonder respons is het minder.
Ik kan er van meepraten.
Wat deden jullie trouwens de volgende keer: gewoon weer los gelaten? en kwam je hond dan wel meteen terug? Ik durf eerlijk gezegd niet goed meer, heb haar nu al een tijdje aan de lange lijn. Wel zielig hoor.
Groetjessssss

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Die van mij gaan gewoon weer los, ach ja oefening baart kunst.... en tja ik ben ook wel eens koppig of heb geen zin.... de ene dag is niet de andere.... zolang het maar op veilig terein is..naikel schreef:![]()
hihi heel grappig die verhalen om te lezen maar als je je zelf staat suf te roepen zonder respons is het minder.
Ik kan er van meepraten.
Wat deden jullie trouwens de volgende keer: gewoon weer los gelaten? en kwam je hond dan wel meteen terug? Ik durf eerlijk gezegd niet goed meer, heb haar nu al een tijdje aan de lange lijn. Wel zielig hoor.![]()
Groetjessssss

-
Remco
- Actief
- Contacteer: