Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

ben zo trots!

Moderator: moderatorteam

Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

ben zo trots!

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

Vandaag had ik Wolly voor de tweede keer los :cheer: . Welliswaar op een stukje waar geen andere honden of mensen waren, afgesloten door een vaart aan de ene kant en een boomwal aan de andere kant. Hij was heel braaf, volgde me en kon rondjes lopen en zo en ook als hij wat verder weg was kwam hij meteen weer als ik hem riep. Natuurlijk kreeg hij dan een super lekkere beloning van mij :wink: Toen ik hem weer aan gelijnd had kreeg hij zijn lievelingsbal die hij trots met zich mee droeg! Ik ben zo trots op mijn vriendje :smile:
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Hartstikke goed joh! :cheer:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Knap hoor daar mag je zeker trots op zijn :cheer:
Nynke en Wolly
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nynke en Wolly »

Tja maar nu... :U: Ik kan wel huilen. Gisteravond zaten we gezellig met ons drieen op de bank. (wolly ervoor) en hij lag met zijn kop bij mijn man op schoot. Ik aaide hem even lekker over zijn bol en zou het haar even uit zijn ogen strijken. (hij heeft van die enorme wenkbrouwen) Ik had het ene gedaan en hield toen even op (misschien was er afleiding weet niet meer) Ik had wel door dat hij het niet zo prettig vond, want die problemen hebben we wel vaker....(niet goed weet ik) maar het gaat altijd goed. Toen ik zijn andere oogje even de haren eruit streek (niet meer als aaien, niet in de ogen gewoon over zijn kop) viel hij me toch uit naar me!!!! :boos: Ik was enorm boos. en verdrietig. heb van schrik niets meer gedaan. Mijn man heeft hem in zijn mand gestuurd en hem de wind van voren gegeven. (vast ook niet goed) Hij doet wel eens vaker een beetje onaardig tegen me als hij niet geaaid wil worden, maar dit..... volgens mij is de volgende stap echt bijten. Ik ben blij dat ik morgen op cursus ga.
Afbeelding
groetjes Nynke en Wolly.
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”