Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Woning met omheinde tuin
Moderator: moderatorteam
-
bianca83
- Zeer actief
Woning met omheinde tuin
Volgende maand willen we m'n oma een weekendje meenemen naar een vakantiehuisje zodat ze wat afleiding heeft. We zoeken een huisje waar een omheinde tuin bijzit voor het geval dat Quasar weer z'n gekkenbuitje krijgt
Ook moet er minimaal 1 slaapkamer op de begane grond zijn maar het liefst gewoon een huisje wat maar 1 verdieping heeft. In Nederland of Belgie want in Duitsland zijn ze niet zo blij met Quasar
Het zal vast te vinden zijn maar ik kon niets meer vinden dus ik dacht ik vraag het hier even 

-
Sassie
- Zeer actief
-
bianca83
- Zeer actief
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
www.happyhome.nl?
Kun je bovenin invoeren dat je een hond meeneemt, vallen er wel een hoop huizen af maar wie weet.
Kun je bovenin invoeren dat je een hond meeneemt, vallen er wel een hoop huizen af maar wie weet.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
-
miekmiek
Re: Woning met omheinde tuin
bianca83 schreef:Volgende maand willen we m'n oma een weekendje meenemen naar een vakantiehuisje zodat ze wat afleiding heeft. We zoeken een huisje waar een omheinde tuin bijzit voor het geval dat Quasar weer z'n gekkenbuitje krijgtOok moet er minimaal 1 slaapkamer op de begane grond zijn maar het liefst gewoon een huisje wat maar 1 verdieping heeft. In Nederland of Belgie want in Duitsland zijn ze niet zo blij met Quasar
Het zal vast te vinden zijn maar ik kon niets meer vinden dus ik dacht ik vraag het hier even
waddenpark avanti heeft omheinde tuintjes (al vond ik de hekjes niet zo hoog)
en volgens mij is er een vakantiepark (iets met hippohuisjes ofzo) die ook omheinde tuinen heeft.
Even googlen dus.
-
bea leyba
- Zeer actief
Kijk hier eens, hier zijn wij pas og een lang weekend geweest.
België
http://www.villabelleaire.nl/pjj.goossens/
België
http://www.villabelleaire.nl/pjj.goossens/

-
hazewind
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Bij ons is de tuin ook volledig afgemaakt. Het gaat wel om een appartementje op het gelijkvloers. Hier vind je meer info http://www.hazewind.be/