Hoi Marc,MARC_S schreef:Ach gut wat ontzettend naar.......![]()
Aan de hand van wat je beschreef had ik al wat minder hoop dan de vorige keer dat het slecht ging. Ik heb bij Wuil ook 2 tumortjes weg laten halen op haar oude dag en ik had besloten dat het daar ook bij zou blijven. Ineens was ze op en was na al die jaren mijn hondje weg. Het voelt gewoon klote maar bij mij was het gevoel van het volledig tot het einde brengen van een goed hondenleven wat me er weer bovenop bracht. Het was klaar, de hond was klaar, alles was klaar en dat is juist weer ontzettend mooi ergens als alles goed gegaan is![]()
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje.
Idd ik troost mezelf met het feit dat Magic de eerste hond van ons is die boven de 10 is geworden, die eigenlijk nooit echt iets ergs of vervelends heeft gehad itt tot Donar, Tank en Alano en dat hij nu ook binnen een week 'weg' is en dat het dus niet lang heeft geduurd allemaal.
Het enigste waar ik nog een beetje mee zit en eigenlijk altijd heb gedaan is dat Magic zijn 1ste 4 jaren niet leuk zijn geweest (hij is toen pas bij ons gekomen) en door die tijd eigenlijk ook een hoop heeft moeten missen. We hebben ons best gedaan om hem toch nog een leuk leven te geven en dat is ook denk ik best wel gelukt maar ja...het gaat allemaal toch door je hoofd