Het is al super laat, maar ik moet het nog even vertellen. wolly en ik zijn vandaag met vlag en wimpel geslaagd!!!

Meneer de examinator heeft me toch een complimentjes uitgedeeld over mijn fantastische begeleiding bij zo'n moeilijke hond!!!

Men... wat was ik trots. En dan te bedenken dat ik 4 weken geleden nog diep in de problemen zat met wolly ik zat totaal met mijn handen in het haar.
Tijdens het bespreken van mijn mede cursisten ik maar denken dat ik zou zakken.... :N: hi hi.
Nou toen was ik aan de beurt (bijna als laatste) en het was niets dan lof. het enige wat opviel was dat hij zo nu en dan wat achter bleef omdat hij dan nog even om zich heen aan het kijken was. Verder vond hij het zit, wacht en hierkomen geweldig om naar te kijken, wolly nam me een aanloop en ging precies, heel gecontrolleerd voor me zitten en naar me kijken !!!

Tsjonge jonge wat ben ik trots. Daarom zo laat nog zo'n verhaal. Wel een beetje opschepperig misschien en ik moet het nog zien vol te houden, maar goed het begin is er en het motiveert enorm om door te gaan! Daar gaan we dan....