Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

frustratie na een kapotte voetzool

Moderator: moderatorteam

Bella
Vaste gebruiker

frustratie na een kapotte voetzool

Ongelezen bericht door Bella »

Hoi,

Bella had maandag haar voetzool kapot gelopen. Was een flink stuk vanaf, maar nu gaat het eigenlijk zo goed dat ik haar weer op kleine stukken loslaat zodat ze eindelijk haar energie weer kwijt kan.

Het is al een super actief hondje, maar nu is het net of ze nog nooit los geweest is. Luisteren is ze waarschijnlijk kwijt geraakt samen met die voetzool :wink:

Nu mijn vraag, als ze een hond ziet rent ze er als een gek op af en begint heel ruw te spelen. Puur omdat ik haar drie dagen tegen gehouden heb (aangelijnd gehouden) om die poot rust te geven. Alleen ze is nu zo gefrustreerd dat ze bijna begint met vechten. Terwijl ze alleen maar wil spelen...

Iemand suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken? Bedoel pootje moet nog even doorgenezen dus voorlopig zijn het toch kortere wandelingen met opbouwende stukjes loslopen.

Groetjes Desiree
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

een hond die ik uitlaat heeft af en toe iets aan een voetzooltje, omdat ze een beetje onbenullig is. ze doen haar een schoentje aan tot het genezen is en dat werkt bij die hond heel goed.
Afbeelding
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

hou haar in huis ook lekker bezig met zoek spelletjes en met b.v een kong,dat zijn alle twee dingen waar ze geestelijk ook lekker moe van worden zodat ze niet ze hyper zijn als het niet even kan
Afbeelding

jemble 5 maanden
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”