Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Achter de eenden aan
Moderator: moderatorteam
-
Nynke en Wolly
- Actief
- Contacteer:
Achter de eenden aan
Vorig weekend was ik even met Wolly aan het oefenen en deed de oefening zit, wacht en hierrrrr. Dat kan hij als de beste. Hij komt er altijd aan racen en gaat altijd prompt vlak voor me zitten. Iedereen lacht zich altijd rot. Nu dus weer even gedaan, hij komt op me af racen en vlak voor me schiet hij om me heen.
racet zo een hele grote vijver in achter de eenden aan. oh oh had ik niet aan gedacht.... maar hij had het dan ook nog nooit eerder gedaan (ik heb hier wel eens eerder geoefend). na een poosje roepen kwam hij weer terug. Ik blij natuurlijk..... (alleen in het echt niet zo, maar wel opgelucht dat hij er weer was en ik kon er ook wel om lachen) Volgende dag weer geoefend, nu ergens anders, ging goed ik nog veel blijer natuurlijk en 's middags nog eens. Heeeel ergens anders, water uit het zicht. En ja hoor gaan we weer. hij heeft een eind gezwommen en gerend het vervelende was nu alleen dat het overdag was. Gelukkig kwam hij na een poosje weer ik weer blij en we zijn naar huis gegaan. Hij liep trouwens als een lammetje naast me. Dat wordt dus oefenen.... Ik heb al een paar hele goede tips gehad en daar dan maar aan werken.... Gaat ie weer. 
groetjes Nynke en Wolly.
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Ja, je hebt een jachthond en je zult het weten ook
. Heel herkenbaar dit. Hoe oud is Wolly ook al weer?
Met Dante moet ik ook geregeld de puntjes weer op de i zetten. Denk dat ik dat zijn hele leven zal moeten doen
. Ik doe dat meestal door verstop-spelletjes en steeds andere weggetjes in gaan als hij niet kijkt. En door te oefenen met de lange lijn. Voor jou is dat helemaal makkelijk; eenden zat om te oefenen (Dante is meer van de fazanten en konijnen; altijd moeilijk om zeker te weten waar iets zit).
Dus doe je best
Gr. Marijke
Met Dante moet ik ook geregeld de puntjes weer op de i zetten. Denk dat ik dat zijn hele leven zal moeten doen
Dus doe je best
Gr. Marijke
Gr. Marijke

-
Nynke en Wolly
- Actief
- Contacteer: