Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oproep goede hondenscholen rondom Bergen op Zoom (west brab)
Moderator: moderatorteam
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Oproep goede hondenscholen rondom Bergen op Zoom (west brab)
Weten jullie nog goede hondenscholen in de buurt van Bergen op Zoom en Dinteloord. Ik woon namelijk een een kleine stad daar tussen in.
Als jullie slechte ervaringen hebben met een hondenschool daar in de buurt. Of kunnen vertellen hoe je een onderscheid maakt tussen goede en slechte hondenscholen. Geef dan ook aub een reatie!
Als jullie slechte ervaringen hebben met een hondenschool daar in de buurt. Of kunnen vertellen hoe je een onderscheid maakt tussen goede en slechte hondenscholen. Geef dan ook aub een reatie!

-
flo
- geregistreerd lid
Er zijn er nogal wat daar in de omgeving.
In Steenbergen heb je de HIS, in Welberg zit HS De Bonte Hond.
In Halsteren heb je de Kwispel, in BoZ zit KC De Scheldezomen'en dan heb je er in Moerstraten nog een zitten en in Dinteloord heb je HV Medio en Multidog. Er zijn er misschien nog wel meer.
Tip. Bel er de nodige op voor informatie. De prijzen zijn erg verschillend, en de duurste hoeft niet altijd de beste te zijn. De methodes zijn nogal verschillend, dus het is maar net wat je wil.
Succes met je zoektocht.
In Steenbergen heb je de HIS, in Welberg zit HS De Bonte Hond.
In Halsteren heb je de Kwispel, in BoZ zit KC De Scheldezomen'en dan heb je er in Moerstraten nog een zitten en in Dinteloord heb je HV Medio en Multidog. Er zijn er misschien nog wel meer.
Tip. Bel er de nodige op voor informatie. De prijzen zijn erg verschillend, en de duurste hoeft niet altijd de beste te zijn. De methodes zijn nogal verschillend, dus het is maar net wat je wil.
Succes met je zoektocht.
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
dimphie
- Actief
Ik zit zelf bij de KC Scheldezoom. Vind het een goede en consequente hondenschool met een mooi veld. Ze zitten aan de parallelweg van de A58, achter het tankstation tegenover De Wouwse Tol. Wij volgen er zelf behendigheidslessen en zijn heel tevreden over de aanpak. Ik heb ook gehoord over de gehoorzaamheidslessen, dat die goed zijn. Maar je kunt altijd komen kijken naar de verschillende lessen en zelf de sfeer proeven op het veld. Wij trainen bijvoorbeeld op donderdagavond behendigheid, maar er worden dan ook gehoorzaamheidslessen gegeven verderop op het veld.
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Blade&Glory
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
mijn ervaring was daar dus weer niet goed... wij hebben natuurlijk een amstaff en die mocht dus na de puppycursus niet verder want ja het is en blijft een gevaarlijke hond is ons gezegtdimphie schreef:Ik zit zelf bij de KC Scheldezoom. Vind het een goede en consequente hondenschool met een mooi veld. Ze zitten aan de parallelweg van de A58, achter het tankstation tegenover De Wouwse Tol. Wij volgen er zelf behendigheidslessen en zijn heel tevreden over de aanpak. Ik heb ook gehoord over de gehoorzaamheidslessen, dat die goed zijn. Maar je kunt altijd komen kijken naar de verschillende lessen en zelf de sfeer proeven op het veld. Wij trainen bijvoorbeeld op donderdagavond behendigheid, maar er worden dan ook gehoorzaamheidslessen gegeven verderop op het veld.
we zijn toen in Rucphen bij de hondenschool gekomen en dat vond ik toppie..
ik hoorde van collega's dat dinteloord ook een goede hondenschool had maar welke dat weet ik niet sorry.

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rabecca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
- Aantal honden: 5
-
Ianthe