Dat kan ik me nog heel goed herinnerenZoek stok! schreef:Hihi, je kunt je m'n gezucht en gesteun over de terug plaats nog wel herinneren heReini schreef: Ik vind het vooral knap dat de terugplaats oefening steeds zo moeilijk ging en dat jullie voor die oefening nu met vlag en wimpel zijn geslaagd, een kroon op al het harde werk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zaterdag examen - geslaagd
Moderator: moderatorteam
-
Reini
- Zeer actief
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gefeliciteerd
Ik weet nog dat ik bij het laatste examen (vzh/bh) zo enorm zenuwachtig was, dat het afleggen en 30 meter verderop gaan staan totaal mislukte :N:
Kaya voelde dat er iets aan de hand was met mij en die moet gedacht hebben 'die laat ik geen seconde alleen' :N: Dus binnen 1 stap stond ze weer naast me
Dat was - 10 punten in de allereerste minuut van het examen
Nou, we hebben het nog gehaald maar vraag niet hoe :N:
Ik weet nog dat ik bij het laatste examen (vzh/bh) zo enorm zenuwachtig was, dat het afleggen en 30 meter verderop gaan staan totaal mislukte :N:
Kaya voelde dat er iets aan de hand was met mij en die moet gedacht hebben 'die laat ik geen seconde alleen' :N: Dus binnen 1 stap stond ze weer naast me
Dat was - 10 punten in de allereerste minuut van het examen
Nou, we hebben het nog gehaald maar vraag niet hoe :N:
-
tineke
Rio is met vlag en wimpel geslaagd maar heeft in het dagelijkse leven weer af en toe bananen in zijn orenmercedes2803 schreef:Gefeliciteerd![]()
En juist het onderdeel waar je hem voor kneep ging zo goed...leuk hoor!![]()
Ik hoop dat je het reuze naar je zin zult hebben na de zomer...
Hier alleen een puppydiplomabasis1 zakte ie als een baksteen op 1 onderdeel (je mocht op geen enkel onderdeel 0 punten halen...) de rest had ie echt hele goede punten...op apporteren zelfs een 9
![]()
Raad welk onderdeel? AF en PLAATS...en dan vanaf 30 meter KOM VOOR roepen...gatver wat hadden we de shit in...HIj vloog het hele parkeerterrein over..tot twee keer toe.
Loslopen en terugkomen is dus ook nooit wat geworden helaas...
Ach...ik heb een functionerende hond die af en toe mijn arm uit mijn kom trekt...maar verder is het een scheet
Hij had overigens kunnen zakken op het onderdeel staan en betasten niet vanwege zijn terughoudendheid maar gezien zijn enthousiasme
gezien zijn ras vond de instructeur dit zo leuk dat hij bij dat onderdeel erg coulant was.
Zijn persoonlijke opmerking was,buiten het diploma,ook een kroon op ons harde werk hij vond het ontzettend leuk om Rio zo gemotiveerd aan het werk te zien met en voor zijn baasje.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Van harte gefeliciteerd
Bij alle examens en certificaten die ik met Dante gehaald heb dacht ik altijd met mijn verstand: 'lekker belangrijk zo'n papiertje'. Maar had toch altijd pijn in mijn buik
Vooral het allereerste examen; mijn jachthond was altijd moeilijk te motiveren om aandacht te hebben voor mij want op het veld liepen ook wel eens konijntjes! Dus liep ik vaak met een hond die alleen zijn snufferd maar op de grond had
. Op het examen ook een paar keer dus ik dacht dat ik gezakt was. Maar de examinator gaf me een compliment omdat ik het voor elkaar kreeg om 'zo'n soort hond' weer bij de les te krijgen! Dat was echt een enorme opsteker voor mij
Gr. Marijke
Bij alle examens en certificaten die ik met Dante gehaald heb dacht ik altijd met mijn verstand: 'lekker belangrijk zo'n papiertje'. Maar had toch altijd pijn in mijn buik
Gr. Marijke
Gr. Marijke

- Annelies
- Zeer actief
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
Sassie
- Zeer actief
Het examen ging heel goed met uitzondering van de terug naar plaats oefening. Daar had ik 4 punten aftrek voor en ondanks al mijn inspanningen krijg ik die oefening er niet in.Uiteindelijk hadden we op een na het meest aantal punten.
En ik ga, als alles meezit (moet even met de hondenschool overleggen want ik ga tussendoor op vakantie) ook beginnen met de G & G beginners!
En ik ga, als alles meezit (moet even met de hondenschool overleggen want ik ga tussendoor op vakantie) ook beginnen met de G & G beginners!

- Zoek stok!
- Zeer actief
Jammer dat het toch niet helemaal gelukt is met terug plaats, maar super dat je verder zo goed gescoord hebt! Gefeliciteerd!Sassie schreef:Het examen ging heel goed met uitzondering van de terug naar plaats oefening. Daar had ik 4 punten aftrek voor en ondanks al mijn inspanningen krijg ik die oefening er niet in.Uiteindelijk hadden we op een na het meest aantal punten.

Linda, Izzie en Bram