Ik wens voor Baloo heel veel beterschap en Jessie.... rust zacht
Veel sterkte gewenst!!!
Moderator: moderatorteam

Dat forum had ik idd al in mijn favorieten gezet om daar eens uitgebreid rond te gaan neuzen, maar eerst wilde ik mij richten op Jessie, omdat Baloo al medicijnen had gekregen. Dank je wel voor de tip!Moon schreef:Heel veel sterkte met het verlies van je hond! En ook nog een hondje met epilepsie en wel zo heftig, afschuwelijk! Misschien kun je eens naar dit forum gaan; http://www.epilepsiebijhonden.nl/forum/ ... 16953face2
De leden daar hebben veel kennis over epilepsie en ook is er op de site veel info. te vinden. Het probleem is nl. soms dat reguliere dierenartsen er niet zoveel van af weten omdat het niet zo heel vaak voorkomt (geldt misschien niet voor jouw da. hoor). Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Nogmaals heel veel sterkte want je krijgt in een keer veel voor je kiezen...
Gr. Marijke
Ja, hoe meer diertjes je hebt, hoe meer je er uiteindelijk gaat verliezen. Ik weet dat het erbij hoort, maar op het moment voel ik me verscheurd. Het waren toch tien jaren...Inge O schreef:sterkte, claudia. heb ook een grote roedel, en heb dus alvast dat met je gemeen : naast het immense plezier dat je van zo'n groep hebt betekent het jammer genoeg ook dat je er om de zoveel tijd eentje af moet geven, en ja, dat doet telkens weer heel erg veel pijn
.
en dan ook nog baloo, ook al zo iets heel ingrijpends. ik begrijp overigens niet goed hoe er op zo'n korte tijd al kan bepaald worden dat het om primaire epilepsie gaat?
MooiDuivelinnetje schreef:Ik ben druk bezig geweest met iets moois te maken voor Jessie en het helpt mij ook om mijn verdriet te verwerken.
Het resultaat: http://cmb.speedlinq.nl/ (geluid aan!).
Dan moet jij wel precies weten wat ik door maak...laicka schreef:Ook hier dikke tranen,wat vreselijk,maar Claudia wat heb je er een mooi memorium van gemaakt meid.
2 weken geleden heb ik hetzelfde meegemaakt met mijn ouwe laika,niet ziek maar aggressief door de dementie.
Kon een hond maar eens vanzelf gaan zodat we niet iedere keer die nare beslissing hoeven te nemen........
Sterkte meid
Je hoeft je niet schuldig te voelen! Je voelt je rot, k*t en weet ik wat nog meer, maar het was denk ik het enige wat jullie konden doen. De enige juiste beslissing. Maar oh, wat blijven deze dingen altijd moeilijk.laicka schreef:Ja Claudia,ik weet precies hoe jij je voelt meid,je voelt je machteloos en schuldig.Ik heb nog steeds last van schuldgevoel en het is inmiddels al 2 weken geleden.
Het komt omdat zowel Jessie als Laika nog gezond waren en dat geeft je dat rotgevoel.Maar je moet zo denken:hij heeft een prachtig leven gehad vol liefde en plezier,dit geeft hopelijk wat troost.
Het enige wat ik hier nog heb zijn mooie herrineringen en een certificaat van crematie.Hij is 14 juni gecremeerd en zijn as is verstrooid over zee.Maar hij zal altijd bij me blijven want zijn pup(inmiddels 5 jaar) heeft dezelfde trekjes als pa.
Maar het blijft rot,keer op keer op keer.
Toch hoop ik dat je je nu al wat beter voelt.
nogmaals veel sterkte!!!