Bij mij op de club zit dus iemand waarvan zn oude hond (nu met pensioen bij hem zelf) met de top mee draaide, op het NIAK stond e.d.malinois schreef:maar juist van die grote namen zou je het toch verwachten lijkt me? Als je een keer het geluk hebt gehad een goede hond te hebben en dan de volgende.... dat wordt dan best lastig om weer hetzelfde te halen, maar daar hoor je altijd erg weinig over dat die honden bij bosjes halen en wegdoen...Meestal zijn het dan juist geleiders waar je bijna nooit iets van hoort qua resultaten.
Wat ik al zei ik ken ze gelukkig niet veel, ligt er ook aan hoe een vereniging daar mee omgaat denk ik.. niet alle verenigingen zullen het accepteren zich voor de zoveelste keer in te spannen voor een hond die na een aantal maanden toch weer weg zal gaan waarschijnlijk....
En nu dus net zijn jonge hond weggedaan heeft omdat hij niet voldeed.
Iemand die ik zo 'ken', op alle wedstrijden verscheen met zn hond, ook met de top meedraaide....hond wordt te oud en moet plaats maken voor een nieuwe pup.
Ik ben zelf secretaris bij ons op de club en wij accepteren het idd niet. Onze trainers en manwerkers willen zich niet constant de kolere werken zonder resultaat. Of in ieder geval, je mag wel komen maar verwacht geen al te grote inspanning van ze.