Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo liefffffffffffff!!
Moderator: moderatorteam
-
Melanie 74
Zo liefffffffffffff!!
Ik had gisteren een man met een collie-herdershondmix op trainÃng.
De dame is ruim elfeneen half jaar, de man heeft haar (ze heet Nora) sinds twee weken en wil haar nog een lekker leven geven.
Ze blaft alleen zo erg aan de riem dus hebben we geoefend met lekkere blokjes kaas .......... dat ging eigenlijk best al goed.
Maar ik vond het zo lief dat deze mensen Nora de kans geven om te leven................ ze heeft altijd in de kennel gezeten of de tuin.
We hebben afgesproken dat we alleen oefenen met het netjes meelopen en zit/af en hier.... veel meer is niet nodig. Misschien als ze er later behoefte heeft aan meer maar ze is nog er onder de indruk dat er meer bestaat als de kennel en de tuin.
Maar het is een schat van een hond, en echt vechten doet ze niet. (ze was ontsnapt uit de auto en kwam even kennis maken met de andere honden.....)
De dame is ruim elfeneen half jaar, de man heeft haar (ze heet Nora) sinds twee weken en wil haar nog een lekker leven geven.
Ze blaft alleen zo erg aan de riem dus hebben we geoefend met lekkere blokjes kaas .......... dat ging eigenlijk best al goed.
Maar ik vond het zo lief dat deze mensen Nora de kans geven om te leven................ ze heeft altijd in de kennel gezeten of de tuin.
We hebben afgesproken dat we alleen oefenen met het netjes meelopen en zit/af en hier.... veel meer is niet nodig. Misschien als ze er later behoefte heeft aan meer maar ze is nog er onder de indruk dat er meer bestaat als de kennel en de tuin.
Maar het is een schat van een hond, en echt vechten doet ze niet. (ze was ontsnapt uit de auto en kwam even kennis maken met de andere honden.....)
-
Ari@ne
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Krientje
- Actief
-
Ari@ne
-
Melanie 74
-
Ari@ne
-
Melanie 74
Teckelgek schreef:Sorry hoor, maar wil je dan voortaan wat duidelijker zijnMelanie 74 schreef:Teckelgek schreef:Wat zeg jij nu weer :N: :N: .Melanie 74 schreef:Die man is ook zo lief met de hond zelf, je zou hem idd even achter moeten kriebelen
Waar achter
Zijn oor natuurlijk
![]()
Ik zag al van alles voor me![]()