Ik heb sinds 2 maanden een engelse cocker spaniel (ze heet Lizzy), helemaal te gek is ze, ze is nu in totaal 17 weken oud. Gaat prima ook, alleen heb wel wat vragen nog over haar.
*Ze is nog niet zindelijk, hoe kan dat? Ik straf haar niet als ze het doet in huis, tenminste de afgelopen week ben ik er wel mee begonnen op verzoek van andere mensen die ook honden hebben, dus zeg nu "NEE!!" en til haar na buiten laat haar soms ook zien dat ik het opruim, buiten prijs ik haar met "goed zo"!!
*Heb nog een hond van 6 jaar oud (Nouchka) en die vind het prima dat ze er is, alleen Lizzy mag graag aan haar kop likken en dat vindt Nouchka niet oke en gromt dan ook, is dit een vorm van dominantie van Lizzy en waarom houdt ze niet op als Nouchka haar waarschuwt?
*Cockers zijn eigenwijs dat weet ik, maar zijn ze ook dominant heel erg?
*En heb veel dingen gelezen op de site over dat cockers vers eten moetn hebben i.p.v. brokken, is dat zo en wat voor vers eten dan?
*Lizzy eet ook alles wat erop de grond ligt, gisteren had ze een enorm stuk poep in de bek en zat er heerlijk op te kauwen, tot afschuw van mij, heb haar gestraft met het woord
Alvast heeel erg bedankt voor een eventuele reactie.
[/b]