Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Twijfel
Moderator: moderatorteam
-
Sassie
- Zeer actief
Twijfel
Dit is een topic waarvan ik niet weer waar ik em moet plaatsen,vandaar maar in de koffiehoek. Ik kom er niet uit.
Ik wil met Wolf G & G beginners gaan doen. Ik vind het leuk en het is een stok achter de deur om bezig te blijven. De cursus duurt in totaal ongeveer 6 maanden en is elke zondagochtend.
In principe had ik al bedacht dat ik het ging doen maar mijn man staat er niet helemaal achter. Dat komt omdat we veel vrienden buiten de stad hebben wonen en daar zo nu en dan een weekend zijn. Dat kan niet meer als ik op zondag die cursus heb.
Bovendien is mijn zus zwanger en woont ze op 1.5 uur rijden van mij vandaan. Kan ik dan ook voorlopig geen weekend meer heen.
Ik heb voorheen ook een gehoorzaamheidscursus op zondag gevolgd maar dat was voor 3 maanden en dus te overzien.
Ondertussen word ik gek van het welles/nietes in mijn hoofd en ik wilde het even van me afschrijven.
Ik wil met Wolf G & G beginners gaan doen. Ik vind het leuk en het is een stok achter de deur om bezig te blijven. De cursus duurt in totaal ongeveer 6 maanden en is elke zondagochtend.
In principe had ik al bedacht dat ik het ging doen maar mijn man staat er niet helemaal achter. Dat komt omdat we veel vrienden buiten de stad hebben wonen en daar zo nu en dan een weekend zijn. Dat kan niet meer als ik op zondag die cursus heb.
Bovendien is mijn zus zwanger en woont ze op 1.5 uur rijden van mij vandaan. Kan ik dan ook voorlopig geen weekend meer heen.
Ik heb voorheen ook een gehoorzaamheidscursus op zondag gevolgd maar dat was voor 3 maanden en dus te overzien.
Ondertussen word ik gek van het welles/nietes in mijn hoofd en ik wilde het even van me afschrijven.

- starfleet
- Erelid
-
Sassie
- Zeer actief
Bij mijn hondenschool helaas niet. En ik heb daar naar tevredenheid 2 cursussen gevolgd dus liever zou ik daar blijven.starfleet schreef:Is er niks te vinden voor een avond door de week? De meeste hondenscholen hebben ook minstens een avond als mogelijkheid of de zaterdagochtend dat je na cursus het weekend wegkan.
Anne

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
-
Sassie
- Zeer actief
Nou ik moet in september al 3 lessen missen wegens vakantie. Dat is volgens de school geen probleem want dat haal ik wel weer in. Maar dan wil ik daarnaast eigenlijk zo min mogelijk missen.Sas schreef:Ziek is ziek toch? Oftewel; je kan toch zo af en toe wel eens een keer spijbelen? Of ben je van plan om de week een weekend weg te gaan?

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy