Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Camping gezocht in Spanje, Italië, Kroatie, Hongarije, etc.

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Esther80
Zeer actief
Aantal honden: 3
Contacteer:

Camping gezocht in Spanje, Italië, Kroatie, Hongarije, etc.

Ongelezen bericht door Esther80 »

Wij willen dit jaar eens wat anders dan op vakantie naar het door ons zo geliefde Tsjechie, we gaan wel, maar dan een lang weekend :wink: .

We zoeken voor de maand augustus in de bovengenoemde landen een niet te kleine of te grote camping met zwemmogelijkheden voor de honden (meer of strand), goed sanitair, voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Omdat we allebei nogal sportief zijn aangelegd zou het leuk zijn als we zouden kunnen fietsen, volleyballen, etc. Beetje animatie is ook niet gek, mijn vriend kan moeilijk stilzitten :wink: .

Andere opties zijn ook welkom.

Groeten,
Esther
www.rhodesian.nl
cane corso
Zeer actief

Ongelezen bericht door cane corso »

Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar Kroatie geweest en is een geweldig land voor honden vindt ik waar ze heerlijk kunnen wandelen en zwemmen.
De bevolking is hondvriendelijk en dit kan je van Italie en Spanje niet zeggen vindt ik (ligt misschien aan de hond die mee gaat) maar wij hadden dan een hele grote camping maar als ik je wensen hoort dan kom je niet snel op een kleine camping met het vermaak wat jullie zoeken.

Wij zaten op Lanternacamp in Porec en was een prachtige maar wel hele grotte camping waar een heel groot apart stuk gereserveerd is voor eigenaren met honden en zonder natuurlijk.

Google en dan lanternacamp
Groetjes van Deborah, Spiky en Alonso.
Afbeelding
labjebruin
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door labjebruin »

Hoi,
Wij zijn een paar weken geleden naar Kroatie geweest met de hond. Een camping waar geen georganiseerd animatie team ed is. Maar waar wel veel te doen is. Fietsen in de bergen, zwemmen, bootjes huren, dolfijnen kijken, etc etc etc. De hond is daar van harte welkom. Mag overal zwemmen, je zit direct aan zee... Mag overal mee in ieder restaurant, mits die rustig blijft natuurlijk.. Krijgt zelfs overal een bakje water voor zijn neusje gezet.
Camping is in Istrie. Camping Marina, ligt bij Rabac en Labin...
Super plekje voor de hond!!!

Oh ja, in Gmund (Oostenrijk) hebben ze zimmer vrij waar honden mee mogen. Vlak na Munchen, in Holschekirschen is ook zimmer vrij waar de hond mee mag!
Marley
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Marley »

Als je naar Spanje zou willen zou ik zeggen: Camping Laguna (www.campinglaguna.nl) niet te grote camping en niet te klein. Aan het strand waar honden welkom zijn, groot natuurpark naast de camping waar je met de hond kan wandelen en aan de andere kant van de camping een dorpje. Je kan in de regio diverse stadjes bezoeken en voor de kids is er een Aquapark in de buurt. Dit jaar zijn wij zonder honden geweest maar volgend jaar is het de bedoeling dat ze meegaan.
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”