Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo, na het goed selecteren van de juiste locatie, de juiste materialen om mee te werken ben ik samen met Toby tot dit resultaat vandaag gekomen (en ja, hij is van vandaag en nee, ik ga het niet bewijzen)
Kan ik even die punt nu meteen toegewezen krijgen?
Roelfien schreef:Zo, na het goed selecteren van de juiste locatie, de juiste materialen om mee te werken ben ik samen met Toby tot dit resultaat vandaag gekomen (en ja, hij is van vandaag en nee, ik ga het niet bewijzen)
Kan ik even die punt nu meteen toegewezen krijgen?
Oh, dat is gemeen; gaan jullie zoiets leuks doen voordat Dante weer op de 'poot' is
Hou het nog een aantal weken vol, dan doen we hopelijk ook mee! We zijn dol op kunstjes
Enne, Martijn; waar blijven de filmpjes van jouw honden ?
Ik heb een extra moeilijkheidsgraad ingebouwd...
De hindernis is een vishengel mèt haakje en ik heb Noa -net een jaar oud- geleerd de hengel te ontwijken...
Zie hoe gracieus hij de eerste keer over de hindernis (ook op schoothond-formaat) heenspringt
('t is alleen dan weer jammer dan hij er daarna met de bal bovenop gaat liggen )
Frederique schreef:Die filmpjes van Annelies en Marloes
Moos kan buiten echt heel goed apporteren, zal je zien dat hij binnen doet alsof hij gek is
(Saar kan helemaaaaaaaaaal niet apporteren, die mag alleen dom aan de zijlijn staan )
Noa is gewoon slim Annelies; die hengel ligt in de weg!
hier kan alleen Tibbie springen (ik doe t altijd met 2 stoelen en een bezem.
Spriet loopt dan altijd tegen de bezem om :N: en Gunda doet alof ie idioot is en t niet snapt)
Moos kan buiten echt heel goed apporteren, zal je zien dat hij binnen doet alsof hij gek is
(Saar kan helemaaaaaaaaaal niet apporteren, die mag alleen dom aan de zijlijn staan )
Devlin kan apporteren, heeft jarenlang behendigheid gedaan en kan over een hindernis apporteren.
Maar ja, dan zijn het wel nette attributen. Een mooie hindernis, en een prachtig apporteerblok.
Voor een bezem over 2 tuinstoelen en een flostouw doet ze aanzienlijk minder moeite
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Devlin kan apporteren, heeft jarenlang behendigheid gedaan en kan over een hindernis apporteren.
Maar ja, dan zijn het wel nette attributen. Een mooie hindernis, en een prachtig apporteerblok.
Voor een bezem over 2 tuinstoelen en een flostouw doet ze aanzienlijk minder moeite