Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
had ik speciaal voor Martijn een filmpie gemaakt, ben ik te laat
Nouja alsnog, Ben springend over de takkenhoop gelukkig zit er geen geluid bij.
Oja en apporteren is niet zijn sterkste punt
Martijn schreef:Hmmm...leuk hoor., zoveel animo.
Maar volgens mij is het leuk als ik de puntentelling anders maak zodat er niet zoveel inzendingen buiten de boot vallen?
Of niet?
Voorstel:
De eerste 20 punten en dan 10, 9,8 ,7 ,6 ,5, 4, 3, 2 en 1?
Of is dat juist flauw?
Goed idee..
Anders lopen mensen veel te snel veel te ver aan kop..
Martijn schreef:Hmmm...leuk hoor, zoveel animo.
Maar volgens mij is het leuk als ik de puntentelling anders maak zodat er niet zoveel inzendingen buiten de boot vallen?
Of niet?
Voorstel:
De eerste 20 punten en dan 10, 9,8 ,7 ,6 ,5, 4, 3, 2 en 1?
Of is dat juist flauw?
Je kan ook de snelste 3 punten geven, degene daarna 2 en de rest voor de moeite 1? Dan krijg je nadat er een aantal filmpjes geplaatst zijn nog wat extra inzendingen i.p.v. dat mensen stoppen als ze zien dat de snelste al zijn geplaatst.
Ik dacht dat ga ik leuk even met Benno doen. Maar hij vond het stom. Dus toen Jip maar, die vindt het wel leuk. Ze heeft een minihindernis maar ze is ook maar een baby natuurlijk
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Lysette schreef:Ik dacht dat ga ik leuk even met Benno doen. Maar hij vond het stom. Dus toen Jip maar, die vindt het wel leuk. Ze heeft een minihindernis maar ze is ook maar een baby natuurlijk
Inge O schreef: heb geen camera. klinkt als een goed excuus, maar had wel graag meegedaan .
hier doen we t met t fototoestel. geen gode kwaliteit, maar ik hoop dat Gunda, Tibbie óf spriet aan de volgende ronde mee kunnen doen.
Ze kunnen niet springen
Wat een geweldig topic, en wat een animo zeg!
Ik ben het alleen niet eens met die regel over eerst de krant filmen voor de datum, en dan je opdracht erachter aan.
Wij hebben namelijk geen krant.....
Is het niet handiger om gewoon de datumaanduiding op je camera in beeld te zetten?
LongFields schreef:Wat een geweldig topic, en wat een animo zeg!
Ik ben het alleen niet eens met die regel over eerst de krant filmen voor de datum, en dan je opdracht erachter aan.
Is het niet handiger om gewoon de datumaanduiding op je camera in beeld te zetten?
oh ik heb die krant ook niet gefilmd haha, heb ook geen krant trouwens, en ook geen data in de camera ( of iig, niet ingesteld)
ze vertrouwen er maar op , dat ik het vandaag gefilmd heb
LongFields schreef:Wat een geweldig topic, en wat een animo zeg!
Klopt hoor, maar je kan ook iets zeggen ofzo op het filmpje , in ieder geval moeten het wel filmpjes speciaal voor de opdracht zijn. Dus niet een oud filmpje wat iemand al had. Maar de opdrachten zullen ook wel steeds moeilijker worden dus dan lijkt het me stug dat mensen al een filmpje hebben van hun hond die de Libelle voorleest bv.