Nou, dan denk ik dat ik deze week oversla. Dat gaat me nooit lukken, zo ver...Martijn schreef:Nee.LongFields schreef:Je mag zo te lezen niet zelf meelopen?
Ben zeer benieuwd of er mensen zijn die het wel voor elkaar gaan krijgen!
Moderator: moderatorteam
Tuurlijk moet het kunnen, ik denk alleen dat ik meer dan een week nodig heb om het voor elkaar te krijgen dat ze 5 meter achteruit lopen. Maar proberen kan altijd natuurlijk!Martijn schreef:Moet kunnen hoor. Klikkertje erbij en klein beginnen.LongFields schreef:Nou, dan denk ik dat ik deze week oversla. Dat gaat me nooit lukken, zo ver...Martijn schreef:Nee.LongFields schreef:Je mag zo te lezen niet zelf meelopen?
Hahaha.....net aangeleerd. Een stapje achteruit ging wel hoor, maar meer heeft ze net geleerd. Gelukkig is Nika wel heel gevoelig voor de klikker, heb het eerst met Marouck geprobeerd maar die wordt echt gek van de klikkerInge O schreef:![]()
? kon ze dat al, of heb je haar dat echt nu pas aangeleerd?

hier idem, zelfstandig 5 meter achteruit, nee dat gaat niet hahaha, 1,5 meter, verder gaan ze nietLongFields schreef:Nou, dan denk ik dat ik deze week oversla. Dat gaat me nooit lukken, zo ver...Martijn schreef:Nee.LongFields schreef:Je mag zo te lezen niet zelf meelopen?

Is Jamey bekend met de clicker? Bij Belle en Catootje heb ik het aangeleerd door gewoon te wachten en in het begin te clicken voor de kleinste beweging richting achteruit en dat uitgebouwd. Gaat alleen niet zo snel en 5 meter halen we ook nog lang niet, want ik wil ook geen commando's tussendoor geven, ik wil dat ze door blijven lopen tot ik een ander commando geef. Ik denk dus ook niet dat ik dat deze week ga halen.Jacksel schreef:Iemand een advies hoe ik het Jamey kan leren zonder dat ze onzeker wordt?met koekje naar achter lokken werkt niet (gaat ze zitten) naar achter drijven (door middel van groot maken) wordt ze onzeker van, zachtjes naar achter duwen/begeleiden werkt nog het beste, maar gaat ze tegenstribbelen...
Ze kent de clicker, maar ze werd net zo onzeker dat ze zelfs niet meer 'terugkwam' voor de beloning... Dus gelijk gekapt en zo misschien opnieuw beginnen... De andere oefeningen had ze zo door, dus dacht dat dit ook wel zou lukken, maar dat gaat ff wat moeilijker...Belle schreef:Is Jamey bekend met de clicker? Bij Belle en Catootje heb ik het aangeleerd door gewoon te wachten en in het begin te clicken voor de kleinste beweging richting achteruit en dat uitgebouwd. Gaat alleen niet zo snel en 5 meter halen we ook nog lang niet, want ik wil ook geen commando's tussendoor geven, ik wil dat ze door blijven lopen tot ik een ander commando geef. Ik denk dus ook niet dat ik dat deze week ga halen.Jacksel schreef:Iemand een advies hoe ik het Jamey kan leren zonder dat ze onzeker wordt?met koekje naar achter lokken werkt niet (gaat ze zitten) naar achter drijven (door middel van groot maken) wordt ze onzeker van, zachtjes naar achter duwen/begeleiden werkt nog het beste, maar gaat ze tegenstribbelen...

jeetje wat ben jij snelInge schreef:Hahaha.....net aangeleerd. Een stapje achteruit ging wel hoor, maar meer heeft ze net geleerd. Gelukkig is Nika wel heel gevoelig voor de klikker, heb het eerst met Marouck geprobeerd maar die wordt echt gek van de klikkerInge O schreef:![]()
? kon ze dat al, of heb je haar dat echt nu pas aangeleerd?

nou ik vind hem rete knap hoorboxersien schreef:Ik weet niet van ophouden en dit is mijn eindresultaat even voorlopig. Boris is nu moe en zoals op het volgende filmpje te zien is gaat achteruit lopen hem minder gemakkelijk af (heupen). Hij vind het alleen super dus ga van de week elke dag wel even oefenen. Dit is al beter, maar of het al goed is? ik weet dat hij af en toe gaat zitten of liggen, maar boris denkt altijd beter te weten dan ik wanneer hij moet stoppen.
Ik moet toch ieens om een goede camera met geluid