Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Clickers met een harder geluid?

Moderator: moderatorteam

herderfan

Clickers met een harder geluid?

Ongelezen bericht door herderfan »

Bestaan er clickers die een harder geluid maken dan de gewone clickers?
Nou is mijn hond niet halfdoof hoor (zelfs niet oost-indisch :mrgreen:) maar we zoeken voor het pakwerk een clicker die harder klinkt dan de normale. :wink:
Dus... bestaan ze? En zo ja.. waar vindt ik ze?
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Bij www.breakthechain.nl zijn digitale clickers te koop met vier verschillende geluiden waaronder ook een belrinkel. Je kunt ze hard en zacht zetten.
Hoe hard dat is weet ik niet
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik heb wel gehoord van multiclickers (op de kwispelschop)en daar hebben ze nog meer soorten :denken: dacht ik , maar of die ook harderklinken :19:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

loving bulls schreef:ik heb wel gehoord van multiclickers (op de kwispelschop)en daar hebben ze nog meer soorten :denken: dacht ik , maar of die ook harderklinken :19:
Dat weet ik dus ook niet :wink:
Als er verschillende geluiden gemaakt kunnen worden zou er een bij kunnen zitten die "in het heetst van de strijd" :mrgreen: misschien beter gehoord kunnen worden? :denken:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
herderfan

:mrgreen: Laatst kocht ik bij de welkoop een clicker met geluids-regelaar. De hardste click klonk nog steeds zachter dan de click van een normale clicker... :smile: Afbeelding
Bedankt voor die link, ik zal ze eens een mailtje sturen... :wink:
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

In dierenwinkels heb je ook clickers die een hard geluid maken. Die zijn iets groter dan de "normale clicker".
Afbeelding
herderfan

Ow? Nou dan moet ik nog eens een keer door de dierenwinkel lopen hier, heb ze niet gezien... :19:
Ben erg benieuwd of ze ze hebben, hopelijk kan ik morgen effe langs gaan... :wink:
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

waarom gebruik je dan geen jachtfluit Sas, daar kun je hem ook op conditioneren :wink:
Jan
Afbeelding
herderfan

Antwoord terug van Break The Chain: helaas geen clickers die een harder geluid maken dan de gewone clicker.

@Jan: daar heb ik wel eens over nagedacht, maar een clicker lijkt mij handiger. (weet niet hoor, heb nooit een jachtfluit geprobeerd, maar dat idee heb ik gewoon) Ik wil hem ook niet op teveel gelduiden conditioneren. Hij reageert nu op Yes en Click door direct te bijten, ik ben bang dat ik met nog meer geluiden mezelf in de nesten werk.

Op dit moment is iemand voor mij even in de dierenwinkel aan het kijken voor zo'n clicker. Ik hoop dat ze open zijn tussen de middag... :wink:
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”