miekmiek schreef:Oh leuk, daar ben ik ook heel vaak geweest! Er zijnv vast duizende dingen te doen, maar ik kwam nooit verder dan heerlijk door de bossen struinen. Ik ben er zelfs een keer wilde zwijnen tegengekomen, dat is wel eng hoor! Ik vind de ardennen prachtig, maar ook een beetje eng. Het is zo gigantisch allemaal, dus de honden mochten echt alleen maar aan de flexlijn. Was als de dood om ze kwijt te raken. :N:
Is de papierwinkel voor Vegas al op orde? Rabiës en alles? Als je het handig vind heb ik nog wel zo'n penning voor je, of heb je die zelf ook gekregen?
Veel plezier!!!
Rabiës heb ik vorige maand laten doen en ik heb een penning laten maken in de franse/engelse taal want in het gedeelte waar we zijn praten ze frans en dan snappen ze zijn gewone penning niet.
Ik heb zijn naam erop laten zetten met ervoor: 'nom' en dan 'Please Call' en dan mijn nummer beginnende met 0031 en daaronder 'Pay-Bas'.
Vegas gaat ook niet los daar

. Ik neem de flexi mee en mijn lange riemen + een korte riem voor in de stadjes. Zijn paspoort ligt klaar en het pasje van de Raad van Beheer
Ik heb er echt super veel zin in
Op zich wordt dit een echte uitrust vakantie (daar zijn we hard aan toe) dus het kan heel goed dat we weinig meer zien dan de bossen, een paar stadjes en het huisje