Volgens mij niet maar je kunt bij de ANWB boekjes per specifiek gebied kopen dus vast ook van de Franse Ardennen.mecheltjes schreef:Sassie schreef:Ik ben vorig jaar in die omgeving geweest en vond het super.
Van te voren had ik bij de ANWB een boekje met wandelingen daar in de omgeving gekocht en dat kan ik je echt aanraden want daar heb ik veel aan gehad.
Zaten schitterende wandelingen tussen, dwars over weilanden, dan weer door een dorpje, helemaal geweldig.
Veel plezier!
staan daar ook wandelingen van de franse ardennen in??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We vertrekken over een paar uurtjes!
Moderator: moderatorteam
-
Sassie
- Zeer actief

-
Reini
- Zeer actief
Wij gaan de 20ste en komen de 27ste weer terug. Dat komt mooi uit want dan heb ik de zaterdag en de zondag om de was te doen voordat het werk weer begintmecheltjes schreef: ja wij wilden ook graag naar belgie
maar het huisje wat de kids leuk vonden werd een dag voor dat wij gingen boeken geboekt![]()
dus nu gaan wij naar frankrijk
is qua km zelfs nog iets dichterbij voor ons
gaan jullie ook de 20 e
Die week is het herfstvakantie (dat weet jij natuurlijk want je hebt zelf kinderen) en vandaar dat er nog maar weinig keus over was. Wij waren vrij laat met boeken (kleine maand geleden) en toen waren al onze voorkeuren al weg helaas. Toch lijkt dit me ook een heel leuk huisje en het ligt midden in de bossen, zonder woningen eromheen
Jullie ook alvast veel plezier
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
mecheltjes
- Zeer actief
ja jullie ook veel plezierReini schreef:Wij gaan de 20ste en komen de 27ste weer terug. Dat komt mooi uit want dan heb ik de zaterdag en de zondag om de was te doen voordat het werk weer begintmecheltjes schreef: ja wij wilden ook graag naar belgie
maar het huisje wat de kids leuk vonden werd een dag voor dat wij gingen boeken geboekt![]()
dus nu gaan wij naar frankrijk
is qua km zelfs nog iets dichterbij voor ons
gaan jullie ook de 20 e![]()
Die week is het herfstvakantie (dat weet jij natuurlijk want je hebt zelf kinderen) en vandaar dat er nog maar weinig keus over was. Wij waren vrij laat met boeken (kleine maand geleden) en toen waren al onze voorkeuren al weg helaas. Toch lijkt dit me ook een heel leuk huisje en het ligt midden in de bossen, zonder woningen eromheen![]()
Jullie ook alvast veel plezier
en wij komen de 26 e alweer terug,
want dan gaan we s avonds naar een voorstelling van de Lama's
en de kaarten hadden we al eerder besteld
maar dat maakt niks uit
we zijn een paar dagen weg
Anneke, Dylan en Ozzy
-
Reini
- Zeer actief
Zo, nog een paar uurtjes en dan gaan we op vakantie
Ik ben nu nog even op mijn werk om de voorbereiding van de komende week af te ronden en dan ga ik zo terug naar huis, auto inladen en vertrekken
Gister nog twee flinke tegenvallers die gelukkig met een sisser zijn afgelopen:
De transporter met dubbele cabine die ik had gereserveerd bij het autoverhuurbedrijf was er niet
Ik stond daar dus gister einde van de middag en de auto was er niet :N: Lichtelijke paniek want hij had ook geen andere staan. Nu heb ik een andere auto meegekregen, uit een heel andere prijsklasse tegen hetzelfde tarief voor het ongemak en dat is:
Een Chrysler Voyager met navigatie, cruisecontrole, parksystem met camera, climatcontrol, radio/cdspeler, etc. etc.
Ook bij de dierenwinkel ging het gisteravond ook mis want daar hadden ze de 14 bakjes Bandit niet apart gehouden (die ik twee weken geleden had gereserveerd) :N: Er waren er maar 5 dus ook daar lichte paniek. Ze hebben de leverancier gebeld en die komt vanmorgen om 09.30 met de Bandit, opgelost dus
want we vertrekken om 10.00.
Nou, dag allemaal en tot over een week
Gister nog twee flinke tegenvallers die gelukkig met een sisser zijn afgelopen:
De transporter met dubbele cabine die ik had gereserveerd bij het autoverhuurbedrijf was er niet
Een Chrysler Voyager met navigatie, cruisecontrole, parksystem met camera, climatcontrol, radio/cdspeler, etc. etc.
Ook bij de dierenwinkel ging het gisteravond ook mis want daar hadden ze de 14 bakjes Bandit niet apart gehouden (die ik twee weken geleden had gereserveerd) :N: Er waren er maar 5 dus ook daar lichte paniek. Ze hebben de leverancier gebeld en die komt vanmorgen om 09.30 met de Bandit, opgelost dus
Nou, dag allemaal en tot over een week
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
-