Ik vind het best jammer dat het hele gebeuren nu weer in verwijten over gaat.
De opdrachten moesten toch moeilijker worden?
Ze moeten toch niet binnen 10 seconde op het forum staan?
Ze moeten toch vragen om een eigenaar die lekker gaat trainen met de hond? Dat was toch de opzet?
Ik heb ook meegedacht en ken 2 honden die dit kunnen. Leek me dus een leuk idee iedereen eens echt te laten oefenen. Dat ook mensen die niet binnen 10 minuten een filmpje kunnen plaatsen een kans krijgen
Al lukt het 2 mensen deze week, dat is dan toch alleen maar gaaf en knap?

Het is dinsdag en de opdracht staat er net 4 dagen
Het lijkt nu net alsof mensen die niet 123 deze opdracht ingetraind krijgen gefrustreerd raken en dat gaan afreageren op degene die dit eerst zo enthousiast ontvangen idee uitvoert. Als het niet direct om 10 uur op het forum staat dan komt dat doordat Martijn nachtdienst heeft gehad. Als er een foutje in de punten staat dan komt dat door een rekenfoutje. Om daar nu zo over te vallen terwijl alles gewoon leuk en gezellig had moeten zijn vind ik persoonlijk jammer.
Ik heb ook geen zin meer als de opdrachten nu ook ineens stom zijn geworden omdat het niet direct lukt. Ik vind deze opdracht nl hartstikke leuk
Er zijn zat honden die dit kunnen dus onmogelijk is het niet. Het heeft ook niets met apporteren te maken dus dat deel snap ik ook niet helemaal. Hulphonden ruimen de hele wasmachine in naast het halen en oppakken van gevallen sleutels bv dus waar is het probleem?
Maargoed, genoeg erover aangezien er zat mensen zijn die aangeven leukere opdrachten te kunnen verzinnen, beter de punten bij te kunnen houden en ook gewoon leuker zijn in het aanmoedigen. Onderling is dat schijnbaar niet haalbaar en Martijn zegt helaas zijn baan niet op om 24/7 op het forum te ondersteunen bij de opdrachten.
Tijd om een ander het hele gebeuren te laten voortzetten dus en dan maar hopen dat iedereen wel tevreden is

Er zijn al een aantal mensen die nu weten hoe ze het liever hebben dus ik ben benieuwd wie van hen het over neemt