Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tijdloos, totdat de tijd haar inhaalde
Moderator: moderatorteam
-
Dinges
- Vaste gebruiker
-
tineke
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen veel sterkte ermee.Teckelgek schreef:tineke schreef:Ja, dat had ik ook, maar bij mij is het vandaag pas 3 weken geleden dat Mondriaan moest inslapenTeckelgek schreef:
Keesje is op 5 mei 2002 overleden dus de tijd heeft zijn helende werking er al op gehad.
Bij een topic als deze komt het wel weer naar boven en ter sprakedus het is nog ontzettend vers. Ik mis hem zo ontzettend............
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik moet nog steeds niet te lang naar dit afscheid van m'n Pientje kijken, de waterlanders zitten mij dan snel hoog.
En ja, we hebben hier bijna allemaal wel met hondenverdriet te maken gehad helaas.
Ik heb toen meteen een recente foto op een prominente plek in de woonkamer gezet en die staat er nog, gaat nieh weg ook. Maar met andere foto's heb ik nog steeds moeite.
En ja, we hebben hier bijna allemaal wel met hondenverdriet te maken gehad helaas.
Ik heb toen meteen een recente foto op een prominente plek in de woonkamer gezet en die staat er nog, gaat nieh weg ook. Maar met andere foto's heb ik nog steeds moeite.

-
pepim
- Zeer actief
- Annelies
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey m'n Queenie-Pienseltje, hoe is 't nou met je?
Ben je daar met je guitbekkie lekker aan het rondrennen, heb je een leuk hondenvriendje, aan het smullen van je favo botjes, iedereen veel kusjes aan het geven en veel veel blaffen nog steeds?
Vandaag alweer 2 jaar geleden meissie, dat we afscheid van elkaar moesten nemen.
Ik denk nog elke dag aan je, aan de ene kant lijkt het heel lang geleden en aan de andere kant net gisteren. Aan die dag probeer ik maar niet te veel terug te denken, dat doet pijn. Ik herinner me je liever zoals je daarvoor was, mijn Queenie.
Nu hebben we Raisa hier, ook van haar geniet ik net als van jou. Soms voel ik me schuldig naar Raisie toe omdat ik per ongeluk wéer jouw naam zeg. En soms voel ik me schuldig naar jou toe als ik bij Rais ben en zo veel van haar hou, maar zij is heel anders en geen vervanging. Jouw plekje in mijn hart blijft.
Je foto staat nog steeds in de huiskamer met een kaars er naast, die mag van vrouwtje en baasje nooit weg.

Dag m'n wijffie!
Ben je daar met je guitbekkie lekker aan het rondrennen, heb je een leuk hondenvriendje, aan het smullen van je favo botjes, iedereen veel kusjes aan het geven en veel veel blaffen nog steeds?
Vandaag alweer 2 jaar geleden meissie, dat we afscheid van elkaar moesten nemen.
Ik denk nog elke dag aan je, aan de ene kant lijkt het heel lang geleden en aan de andere kant net gisteren. Aan die dag probeer ik maar niet te veel terug te denken, dat doet pijn. Ik herinner me je liever zoals je daarvoor was, mijn Queenie.
Nu hebben we Raisa hier, ook van haar geniet ik net als van jou. Soms voel ik me schuldig naar Raisie toe omdat ik per ongeluk wéer jouw naam zeg. En soms voel ik me schuldig naar jou toe als ik bij Rais ben en zo veel van haar hou, maar zij is heel anders en geen vervanging. Jouw plekje in mijn hart blijft.
Je foto staat nog steeds in de huiskamer met een kaars er naast, die mag van vrouwtje en baasje nooit weg.

Dag m'n wijffie!

- donna
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0